Lennard Moons algemeen directeur Secutix

Lennard Moons (52) is aangesteld als algemeen directeur van SECUTIX voor de Benelux- en Scandinavische markt. Secutix is een belangrijke B-2-B speler in geavanceerde ticketing platform oplossingen. Moons gaat voor zijn regio een bijdrage leveren aan de groeiambitie van het bedrijf met het hoofdkantoor in Lausanne.

Moons heeft meer dan 20 jaar internationale commerciële en operationele ervaring in de technologie- en software-industrie opgedaan in Zuidoost-Azië, India, de VS, Afrika en Europa. Hij bekleedde meerdere leidinggevende functies en was verantwoordelijk voor het bouwen, reorganiseren en digitaliseren van teams en klant experience organisaties voor wereldwijd opererende bedrijven als Stream Global Services (Concentrix), TLSContact, Agoda (Booking.com) en RIFFOnline.

Secutix heeft met S-360 een ticketing platform voor de event industrie. S-360 is een naadloos geïntegreerd, open cloudplatform, dat cliënten volledige controle geeft over ticketing, een reeks tools levert om doelgroepen beter te begrijpen (BI/ Analytics) en ermee in contact te komen (CRM), inkomsten te genereren met producten en diensten, activiteiten te beveiligen en de customer experience naar een hoger niveau te tillen. Naast bekende sportgerelateerde organisaties zoals AFC Ajax, Johan Cruijff Arena en Norwegian Football Federation (NFF) verzorgt Secutix ticketing services voor o.a. Bozar (The Center for Fine Arts) in Brussel.

Bij Secutixheeft Moons een mooie nieuwe uitdaging gevonden. “Het is super interessant aangezien de voordelen en mogelijkheden van nieuwe beschikbare digitale technologie voor onze cliënten binnen ticketing- en gerelateerde bedrijfsactiviteiten enorm zijn. Naast ons compleet open en cloud-based event ticketing platform S-360, is Secutix volop bezig met het in de markt zetten van TIXNGO.”

Secutix belangrijkste doelstelling voor de Benelux- en Scandinavische markt is om het klantportfolio verder uit te bouwen en bestaande klanten extra mogelijkheden te bieden waardoor de beleving van de eindgebruikers van klanten geoptimaliseerd en onvergetelijk wordt.