KPN kiest voor duurzaam met Dutch Health Hub van de Jaarbeurs

KPN Health, digitale partner van de zorgsector, kiest voor een duurzaam marketingpartnership met de Dutch Health Hub, het recent opgerichte kennis- en innovatieplatform dat een motor wil zijn voor toekomstbestendige zorg. KPN en de Dutch Health Hub zetten zich beide in voor een innovatieve digitaliseringsslag in de zorg en dat is terug te zien in deze overeenkomst. De komende maanden starten KPN Health en de Dutch Health Hub gezamenlijke campagnes.

Beide bedrijven zijn al enige tijd bezig om de digitalisering in de zorg te versnellen. KPN doet dat bijvoorbeeld in de vorm van KPN Health Exchange – het uitwisselen van vertrouwelijke informatie in systemen op een goed beveiligde manier. De Dutch Health Hub doet dat door partijen in de zorg live en online bij elkaar te brengen voor inspiratie, kennisuitwisseling en strategievorming.

De samenwerking begint met een webinar van KPN Health over Health Exchange. Vanwege de huidige coronarichtlijnen, vindt de sessie online plaats in de Jaarbeurs Studio. Tijdens dit webinar komen ervaringsdeskundigen en experts uit de zorg aan het woord. De campagne van de samenwerking wordt voortgezet in het najaar en wordt inhoudelijk nog vorm gegeven.