Mews versterkt modernisatie van hospitality

Mews, aanbieder in hospitality cloud, heeft een nieuw kantoor in hartje Amsterdam geopend. Het bedrijf maakt een flinke groei door met  inmiddels ruim 750 klanten in de Benelux. Dit bouwt voort op hun strategische groei met een stijging in omzet van 116% en een groei van het aantal medewerkers met 55%. De Mews Hospitality Cloud is ontworpen om de activiteiten van moderne hoteliers te stroomlijnen, de gastervaring te transformeren en meer winstgevende bedrijven te creëren.

Op de lijst van Mews-klanten in de Benelux staan bekende namen zoals WIN hotels, The Social Hub, Eden Hotels en Bilderberg Hotels. Deze ketens, aparthotels en ook door families gerunde hotelgroepen vertrouwen op de Mews Hospitality Cloud voor een ecosysteem van oplossingen die inkomsten maximaliseren en de gastervaring verbeteren.  

Alles papierloos 

The Dylan Amsterdam is een onafhankelijk vijfsterren boetiekhotel dat met de overstap naar Mews enorm veel tijd heeft bespaard, papierloos is geworden en hun incheckproces heeft getransformeerd. “Groen zijn is iets waarvan ik weet dat Mews ervoor staat, en wij zijn een Green Globe hotel dus dat past goed. Je hoeft niets meer uit te printen, niet voor betalingen en niet voor reserveringen – alles staat in de cloud,” zei Carol Domacassé, Reservations Manager bij The Dylan Amsterdam.  

Mews breidt ook zijn aanwezigheid uit op regionale horeca-evenementen, met de Horeca Expo in Gent van 19 t/m 22 november als volgende op de agenda. Houd de eventpagina van Mews in de gaten voor details over evenementen waarbij je het team kunt ontmoeten en kunt bespreken hoe accommodaties in de Benelux zich met Mews kunnen onderscheiden en uitzonderlijke gastervaringen kunnen creëren.