CLC organiseert themabijeenkomst "Hoe haal je ze binnen?"

Hoe haal je mensen van de bank naar je beurs, evenement of congres? Dat gaat niet vanzelf. Gelukkig kunnen mediabedrijven beurs-, congres, en evenementorganisatoren heel goed helpen om de bezoekersstroom op gang te brengen. En dat gaat veel verder dan het simpelweg plaatsen van advertenties in bijvoorbeeld de krant. Variabele beloningsafspraken, media-partnerships, crossmediaal aanjagen en zelfs het verkopen van tickets behoort tegenwoordig tot de mogelijkheden. Daarover gaat CLC het over hebben op de CLC Themabijeenkomst van 10 februari.   

 

CLC

In een middagprogramma staan de volgende sprekers op de rol:

  • Niels Vrijhoeven, Creative Concepter - Crossmedia als through the line communicatiemiddel
  • Willem-Jan Brabers, directeur Ticketsplus - Ticketing: informeren, inspireren en activeren
  • Edouard Leeuwenburg, Manager e-mail- marketing - Succesvolle e-mail marketing, hoe doe je dat?
  • John Faasse, directeur onderzoeksbureau Uitbijter - De beurs, het congres en/of het evenement in het mediaplan

De deelnemers krijgen aansluitend een rondleiding lands de drukkerij en redactie van De Telegraaf.

WAAR EN WANNEER?
- Dinsdag 10 februari
- Telegraaf Media Nederland

INSCHRIJVEN
Deze bijeenkomst is toegankelijk voor CLC en VECTA leden en genodigden.
Kijk op www.centrumvoorlivecommunication.nl  voor meer info en inschrijven.