Berichtenservice Slack van CWT ondersteunt reizigers

CWT, wereldwijd aanbieder van zakenreis- en vergaderoplossingen, heeft Slack toegevoegd aan de lijst met platforms waarmee reizigers CWT kunnen berichten voor ondersteuning bij hun reisarrangementen.

Als wereldwijde aanbieder van zakenreis- en vergaderoplossingen werkt CWT met bedrijven en overheden samen om hun mensen verbonden te houden, op traditionele bedrijfslocaties en in enkele van de meest afgelegen en ontoegankelijke delen van de wereld.

Reizigers kunnen een reisverzoek indienen, weggaan om andere taken uit te voeren en vervolgens op een ander apparaat verdergaan waar ze waren gebleven, zonder hun gespreksgeschiedenis te verliezen. Bovendien helpt de AI-aangedreven virtuele assistent informatie te verzamelen die een reisadviseur nodig heeft om de reiziger te helpen. Als gevolg hiervan worden reisaanvragen veel sneller afgehandeld via berichten dan via e-mail, waardoor klanttevredenheidsscores van meer dan 90% worden behaald.

“Veel van onze klanten gebruiken Slack om teamcommunicatie en samenwerking te vergemakkelijken, dus deze integratie zal het voor hun werknemers nog gemakkelijker maken om contact met ons op te nemen voor hulp bij hun zakenreizen”, aldus Erica Antony, Chief Product Officer van CWT. "We zien steeds vaker dat reizigers de voorkeur geven aan berichtenuitwisseling in plaats van telefoontjes of e-mails wanneer ze ondersteuning nodig hebben, dus we blijven deze service verbeteren om hen te helpen tijd te besparen en productiever te zijn."