In elke industrie is communicatie belangrijk, maar in de (zakelijke) evenementenbranche is het essentieel! Sterke communicatie zorgt ervoor dat we zaken voor elkaar krijgen en dat events op een efficiënte en effectieve manier georganiseerd kunnen worden. Daarnaast is het als eventprofessional belangrijk dat je weet op welke manier je jouw boodschap het beste over kan brengen. Over communiceren kunnen we eindeloze voorbeelden delen. Tijdens het MPI event Persuasive Communication op 16 september in Postillion Hotel & Convention Centre Den Haag wordt dieper op twee onderdelen ingegaan. Uitdagingen waar iedere event prof mee te maken heeft; én waar twee gastsprekers aan het woord komen die expert zijn op dit gebied.
Memorabel presenteren
Mandy Schild, presentatie-expert met kennis, talent en ervaring betreft visualisatie en het memorabel maken van presentaties neemt ons mee, hoe je jezelf echt memorabel presenteert. Dit heeft niet (alleen) te maken met je product of dienst waar je voor staat. Wat heb je nodig om je gesprekspartner of een groot publiek, de juiste boodschap te laten herinneren?
Negotiation skills
Lars de Ruijter, senior negotiation consultant en ervaren trainer, neemt ons mee in het tweede onderdeel waar we als meeting- en eventprofessional bijna dagelijks mee te maken hebben: onderhandelen. Een thema wat met kennis en begrip én praktische tips gemakkelijker en leuker wordt om mee bezig te zijn. Met veel (potentiële) partnerships in de zaal, is de onderhandeling weer anders, dan wanneer je onderhandelt over je nieuwe keuken of iets op de markt koopt.
Kortom, een middag waar overtuigende (live) communicatie centraal staat, toegespitst op de (zakelijke) evenementensector.