MeetingReview introduceert de HAPPY terminal

Deze HAPPY terminal maakt het heel eenvoudig om tevreden bezoekers van je locatie een mooie score te laten geven.

Robert Spakman: “De reviewmarkt is mede door de komst van de AVG veranderd. Niet iedereen neemt de moeite om zich te registreren en een goede recensie te schrijven. Jammer, want daarmee verlies je voor je online reputatie veel mooie scores.”

“Je ziet dat mensen op sociale media negatieve ervaringen delen. Wij willen juist dat gasten mogelijke ontevredenheid tijdens de bijeenkomst al kenbaar maken. Met de HAPPY terminal stimuleren we dit gedrag”, aldus Robert. Hij vervolgt: “Door het goed oplossen van klachten ontstaan tevreden klanten. Zelfs loyale ambassadeurs voor je locatie. Die kans willen we uiteraard niet missen.”

Voor de HAPPY terminal heb je op je locatie alleen een internetverbinding en een touch-screen nodig. Kortom, eenvoudig te implementeren. het werkt direct op je mobiele telefoon of tablet.

MeetingReview introduceert de HAPPY terminal in 4 uitvoeringen:

1)     Een staande versie voor je smartphone
2)     Een liggende versie voor je tablet
3)     Een API waarmee je zelf je eigen HAPPY terminal kan bouwen
4)     Een integratie met Guestnology van Guest Compass

Robert: “De integratie en de API maken deze nieuwe tool uniek. We verwachten dat onze partners nu bijna dagelijks reviews gaan ontvangen. Uit recent onderzoek blijkt dat, naast het aantal en de gemiddelde score, de recentheid van de reviews heel belangrijk is.”

Reviews via de HAPPY terminal tellen mee als Quick Review en hebben een weging van 10% op je gemiddelde score. Een perfecte tool om mensen die nu je locatie happy verlaten dit ook direct online te laten delen.