Fusie MeetingPlay en Aventri voor evenementensoftware

Evenementensoftwarebedrijven MeetingPlay en Aventri zijn gefuseerd. Door de krachten van beide bedrijven te combineren, zullen ze een nieuwe weg inslaan als een sterke, full-service leverancier van evenementensoftware. Het bedrijf combineert visionaire technologie en eersteklas service om alle hiaten in het planningsproces te dichten. Het biedt een full-service oplossing voor vergaderingen en evenementen van elke omvang, van conferenties van meer dan 200.000 deelnemers tot vergaderingen met minder dan 100 deelnemers. Het gecombineerde bedrijf wordt een van ‘s werelds grootste technologiebedrijven voor evenementen.

MeetingPlay, opgericht in 2011, is een technologiepionier, gericht op het creëren van innovatieve oplossingen voor eersteklas persoonlijke, virtuele en hybride evenementen. Het bedrijf staat erom bekend dat het de grenzen verlegt op het gebied van technologische vooruitgang en heeft met succes veel van de grootste, meest complexe wereldwijde evenementen tot nu toe in tal van sectoren mogelijk gemaakt.

Aventri is sterk in datagestuurde, end-to-end eventmanagementoplossingen voor virtuele, hybride en persoonlijke evenementen. Het bedrijf werd opgericht in 2008. Tegenwoordig biedt het platform een ​​reeks oplossingen voor de gehele levenscyclus van evenementen, van locatiesourcing tot evenementmarketing, registratie, onsite technologie, strategisch vergaderbeheer, gegevensbeveiliging en privacy, en ROI-rapportage .

De fusie komt op een kritiek moment in de branche voor vergaderingen en evenementen, wanneer planners en organisatoren de voordelen van virtuele en hybride bijeenkomsten willen benutten terwijl ze minder software-integraties gebruiken. De twee bedrijven zullen hun eigen softwareplatforms integreren om evenementervaringen te verbeteren door middel van een robuuste line-up van ongeëvenaarde producten voor toonaangevende bedrijven in de technologie-, financiële dienstverlening-, reis-, horeca-, gezondheidsdiensten- en verenigingsmarkten.

Uitgelichte mogelijkheden zijn onder meer:

  • Evenementmarketingwebsite en -registratie om een ​​naadloze bezoekersreis van begin tot eind te creëren.
  • Een virtueel en hybride evenementenplatform dat nieuwe technologie gebruikt om levensechte ervaringen te creëren voor virtuele deelnemers.
  • Een mobiele app en fantasierijke Onsite Event Solutions, die de bezoekerservaring van begin tot eind verrijken, de betrokkenheid vergroten en ROI-statistieken opleveren, terwijl de deelnemers veilig blijven.