Frisse doorstart voor Hotel Service Utrecht

Hotel Service Utrecht (HSU) is er weer klaar voor! De kosteloze online tool voor hotelboekingen tijdens congressen en evenementen heeft begin dit jaar een frisse doorstart gemaakt onder leiding van Manon Zakai. Nadat het initiële moederbedrijf enkele flinke tegenslagen te verduren kreeg, nam Zakai het heft in eigen hand en kocht Hotel Service Utrecht over. “Al jaren werk ik hard aan het optimaliseren van HSU en het onderhouden van een goede relatie met de Utrechtse hotels. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen deze mooie dienst te zien verdwijnen. HSU is volledig vernieuwd en biedt een innovatieve oplossing die congres- en eventorganisatoren veel werk uit handen neemt”.

Hoe het werkt

Hotel Service Utrecht is een kosteloze online boekingstool waarop (internationale) event– en congresdeelnemers eenvoudig en veilig een hotelkamer kunnen reserveren. Per event worden opties op hotelkamers genomen bij specifiek voor dat event geselecteerde hotels. De opties worden samen met relevante hotelinformatie verwerkt in de boekingsmodule die volledig geïntegreerd kan worden in de website van het event en aangepast aan de juiste look & feel. Ook reeds geplaatste opties kunnen worden toegevoegd.

Services

De services van Hotel Service Utrecht bestaan uit:
• Een op maat gemaakte online boekingsmodule in de look en feel van het event die geïntegreerd kan worden in de eventwebsite;
• Overnachtingen tegen de best beschikbare prijzen, inclusief ontbijt, exclusief stadsbelasting;
• Directe beschikbaarheid tegen speciale condities;
• Geen verborgen kosten voor deelnemers;
• Persoonlijke en professionele service.

Kosteloos

Zowel aan het gebruik van de boekingsmodule als de services zijn geen kosten verbonden voor de organisatoren. De inkomsten van Hotel Service Utrecht komen voort uit de hotelcommissie over de uiteindelijk geboekte kamers.