Fieldlab Evenementen wint Impact Award tijdens Ticketing Business Awards

De inspanning die Fieldlab, de Close App en de Nederlandse Overheid hebben geleverd om evenementen veilig mogelijk te maken tijdens de pandemie, is internationaal bekroond met een Impact Award. De prijs is gisteravond uitgereikt tijdens de Ticketing Business Awards 2021 in Manchester. 

Kiliaan Toorenaar, CEO van Close, was aanwezig om de prijs in ontvangst te nemen: “Fantastisch dat we met de Fieldlab Evenementen internationaal aandacht hebben weten te trekken. In het bijzonder zijn we trots op de goede samenwerking met Fieldlab Evenementen en alle andere betrokken partijen die dit mogelijk hebben gemaakt.”

Marcel Elbertse, voorzitter van de Stuurgroep van Fieldlab Evenementen: “We hebben rondom de diverse pilot events een meer dan prettige samenwerking met de Close app tot stand gebracht. Close stelde ons in staat om direct met al onze bezoekers te communiceren, zowel aan de hand van een vooraf opgesteld script als op het laatste moment als de situatie daarom vroeg. Het mooie van Close is dat er, ondanks grote bezoekersaantallen, tot op individueel niveau gecommuniceerd kan worden. Er werd maatwerk geleverd waar we ons voordeel mee hebben gedaan en het is mooi dat die innovatie ook internationaal wordt gewaardeerd.”

 De andere genomineerden in de categorie Impact waren: Disney’s Frozen the Musical in Sydney (Disney Theatrical/Capitol Theatre), Ticket Converter Tool (Spektrix), Marketing Engagement Engine (TEG) en Website Redevelopment (London Theatre Direct). Het is het zesde jaar dat TheTicketingBusiness Awards (voorheen Ticketing Technology Awards) heeft plaatsgevonden.

Winnaars Ticketing Business Awards 2021