Nieuws  

NBTC Holland Marketing en Amsterdam Airport Schiphol hebben samen met easyJet een marketingcampagne opgezet die Britten oproept om “Why Not?” te zeggen tegen avontuurlijke nieuwe reiservaringen. Samen presenteerden ze in Londen wat er in …

Datum: 17 oktober 2016
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

NBTC Holland Marketing verwacht dat er dit jaar bijna 1,5 miljoen Nederlanders op herfstvakantie gaan. Dat is een stijging van drie à vier procent vergeleken met vorig jaar. Dit jaar brengen ruim 750.000 Nederlanders de herfstvakantie door in …

Datum: 14 oktober 2016
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Uit het onlangs verschenen 2019 Meetings & Events Future Trends rapport ...

Nederland en water zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en internationaal aansprekend. Daarom zet NBTC Holland Marketing, samen met Zeeland, Zuid-Holland, Flevoland, Overijssel, Friesland, Noord-Holland en Rijksdienst voor Cultureel Erfgoed ‘Nederland …

Datum: 6 oktober 2016
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

ibtm world heeft een exclusief partnership aangekondigd met Meeting Professionals International (MPI) en NBTC Holland Marketing. Dit partnership betreft het unieke netwerk- en fondsenwervingsevenement van MPI Foundation, Rendezvous, tijdens ibtm …

Datum: 5 oktober 2016
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Van der Valk Business bestaat sinds 2015 en vormt hét aanspreekpunt voor 69 Van der Valk hotels in de MICE branche. Sinds juni van dit jaar heeft ...

Vooral kleinere Nederlandse steden profiteren van de groeiende terreurangst onder toeristen in Europa. Amsterdam heeft het door de aanslagen in Parijs, Brussel, Nice, München en Istanbul moeilijker. Dat blijkt uit een analyse van het NBTC. "We …

Datum: 24 augustus 2016
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,51 seconden.