Nieuws  

Meer inspelen op specifieke digitale reisbehoeften van Chinese toerist Nederland wordt steeds populairder onder Chinese toeristen. In 2017 bezochten 364.000 Chinezen Nederland, bijna een kwart meer dan het jaar ervoor (NBTC, 2018). “We merken …

Datum: 13 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Van 27 tot 29 november a.s. vindt wederom IBTM World in Barcelona plaats. IBTM World is de toonaangevende beurs voor alles en iedereen die met zakelijke bijeenkomsten, incentives, congressen en zakenreizen te maken heeft. To get inspired, …

Datum: 1 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Uit het onlangs verschenen 2019 Meetings & Events Future Trends rapport ...

Vandaag tijdens de nationale Toerisme Top 2018 lanceert NBTC Holland Marketing Perspectief 2030, een nieuwe visie op de bestemming Nederland. “Nederland verwacht richting 2030 een groei van 50% van het aantal internationale toeristen. Dit vraagt …

Datum: 10 oktober 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Apeldoorn hoopt de komende jaren duidelijk meer welgestelde Duitsers en Nederlanders te verwelkomen als dagtoerist. Het gaat zich daarvoor nog meer als Oranje-stad presenteren - iets wat ook de inwoners kunnen gaan merken. Onder aanvoering van het Nederlands …

Datum: 18 september 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Van der Valk Business bestaat sinds 2015 en vormt hét aanspreekpunt voor 69 Van der Valk hotels in de MICE branche. Sinds juni van dit jaar heeft ...

De zomer trekt dit jaar zo’n 4,1 miljoen buitenlandse bezoekers, volgens de verwachtingen van NBTC Holland Marketing. Dit zijn er 6% meer ten opzichte van afgelopen jaar. Ruim 4,5 miljoen Nederlanders gaan in eigen land op korte of lange zomervakantie, …

Datum: 6 juli 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Manager Marketing Meetings & Conventions NBTC Holland Marketing stelt zich verkiesbaar Eric Bakermans, Manager Marketing Meetings & Conventions bij NBTC Holland Marketing, verantwoordelijk voor de zakelijke markt, stelt zichzelf verkiesbaar …

Datum: 7 juni 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Het onlangs gehouden Horwath HTL Hotel Event 2018 dat plaatsvond in Circl, het ...

Het Nederlandse Bureau voor Toerisme en Congressen gaat een strategische samenwerking aan met Meetingselect, bekend van één van de meest succesvolle corporate booking tools ter wereld. Dat werd vorige week tijdens de IMEX bekend gemaakt. …

Datum: 23 mei 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Tijdens de internationale vakbeurs IMEX Frankfurt 2018, heeft het NBTC de #likeholland campagne voor Nederland als zakelijke bestemming gelanceerd. Met de campagne brengt NBTC zakelijk Nederland onder de aandacht bij internationale meeting planners in …

Datum: 17 mei 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Een jaar of 6 heeft de totale metamorfose van Gooiland in Hilversum geduurd voordat het rijksmonument nu geschikt is als locatie voor zakelijke bijeenkomsten, ...

Binnen Europa staat Nederland op 6e positie op ranglijst ICCA Nederland behoort wederom tot de top 10 op de jaarlijkse ranglijst van The International Congress and Convention Association (ICCA). Wereldwijd is Nederland een plaats gedaald, binnen Europa …

Datum: 7 mei 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

SugarCity Events voor de eerste keer naar IMEX Van 15 -17 mei 2018 vindt in Frankfurt IMEX 2018 plaats, de jaarlijkse vakbeurs voor incentive reizen, meetings en events. Met ongeveer 4.000 hosted buyers en nagenoeg 9.000 bezoekers vanuit 99 landen is …

Datum: 3 mei 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Agenda zaterdag, 17 november 2018
1 2 3 4
5 6 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 28 29 30
Spotlight
27-11-2018
10-12-2018
23-01-2019
31-01-2019
12-02-2019

Het paasweekend trekt dit jaar 850.000 internationale bezoekers, volgens de verwachtingen van NBTC Holland Marketing. Dit zijn er 100.000 minder ten opzichte van afgelopen jaar. Met name het feit dat Pasen eerder in het seizoen valt en de wisselvallige …

Datum: 29 maart 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

NBTC lanceert tijdens IMEX 2018 (15 mei - 17 mei) in Frankfurt de #likeholland campagne voor Nederland als zakelijke bestemming. Samen met bureau Kingling heeft NBTC gewerkt aan een herkenbare campagne die staat voor alles wat Nederland als zakelijk …

Datum: 20 februari 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

In 2017 heeft Nederland 17,6 miljoen internationale verblijfsbezoekers ontvangen. Dit zijn 11 procent meer bezoekers dan in 2016. De meeste bezoekers zijn afkomstig uit onze buurlanden, Duitsland en België (42%). In totaal hebben de internationale …

Datum: 22 januari 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,52 seconden.