Nieuws  

Nederland en het Koninkrijk der Nederlanden zijn voortaan internationaal te herkennen aan een nieuw logo. Het beeldmerk combineert twee symbolen: NL en een gestyleerde, oranje tulp. Het logo vervangt het tot nu toe veel gebruikte ‘tulpje Holland’ …

Datum: 12 november 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Van 19 t/m 21 november a.s. bevindt de complete MICE branche zich weer op IBTM World, de internationale, jaarlijkse vakbeurs voor de meeting-, congres- en eventindustrie. Ook dit jaar zal deze beurs plaatsvinden in het Fira Barcelona Gran Via congrescentrum …

Datum: 7 november 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Met die vraag is MOS een traject gestart, bestaande uit interne sessies en daarop volgend een onderzoek onder verenigingen en deskundigen. Dat heeft geleid tot ...

Het beperkte beeld van Hollandse tulpen, molens, kaas en klompen moet flink bijgesteld worden. Shoppingssteden zijn het nieuwe promotiejuweel van Nederlands Bureau van Toerisme (NBTC) dankzij een samenwerking met INretail. Ons winkellandschap is geweldig …

Datum: 28 mei 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Nederland is een plaats gestegen op de jaarlijkse ranglijst van The International Congress and Convention Association (ICCA). Met 355 congressen in 2018 is Nederland gestegen naar de negende plaats. “We zijn er trots op dat we een plek zijn gestegen. …

Datum: 13 mei 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
'Millennials not only want to do good (and want companies and brands to do good)—they want to do more' De afgelopen 10 jaar is onderzoek gedaan naar Millennials door the Case Foundation en dit heeft geleid tot het Case Foundation Millennial Impact Report ...

Van 21- 23 mei a.s. is in Frankfurt de gehele MICE branche bijeen voor de jaarlijkse IMEX, de werelwijde beurs voor meetings, events en incentives, om kennis te maken met exposanten uit de hele wereld, inspiratie te krijgen van experts uit de MICE industrie …

Datum: 2 mei 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

In het paasweekend komen circa een miljoen internationale toeristen naar Nederland, volgens de verwachtingen van NBTC Holland Marketing. Dit zijn er 150.000 meer dan afgelopen jaar. Met Pasen gaan ook zo’n 350.000 Nederlanders op vakantie in eigen …

Datum: 19 april 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Hilton heeft onlangs naar aanleiding van haar 100-jarig bestaan dé toekomsttrends in de reis- en horecabranche voor de aankomende eeuw gepresenteerd in de vorm van een onderzoek. Het rapport wordt ondersteund met inzichten van deskundigen op het gebied ...

NBTC Holland Marketing geeft verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Nederland zoals die onlangs in Perspectief 2030 is gepresenteerd, door de organisatie op die visie en ambitie aan te passen. “Perspectief 2030 heeft als doel …

Datum: 30 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Nederland heeft in 2018 19,1 miljoen internationale toeristen ontvangen, een groei van 7 procent ten opzichte van 2017. Ten opzichte van de groei in 2017 (+13%) is de groei in 2018 afgenomen. In totaal hebben de internationale bezoekers voor 12,7 miljard …

Datum: 29 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Tijdens het MPI event van woensdag 29 mei in de Johan Cruijff Arena kwamen diverse aspecten van veiligheid tijdens events voor het voetlicht. ...

Premier May heeft in het Britse Lagerhuis tot op heden geen steun gekregen voor haar Brexit-deal met de EU. Momenteel wordt er hard aan een alternatief gewerkt dat wel steun van de meerderheid in het parlement krijgt en waarmee vervolgens ook de 27 regeringsleiders …

Datum: 23 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Eric Bakermans, manager Meetings & Conventions NBTC, nam afgelopen week de Lifetime Achievement Award 2018 in ontvangst tijdens de zakelijke vakbeurs IBTM 2018. “Hij ontving de prijs voor zijn continue inspanning om zakelijk toerisme in Nederland …

Datum: 6 december 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Agenda vrijdag, 22 november 2019
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 13 14 15 16 17
18 20 22 23 24
25 26 28 29 30
Spotlight
27-11-2019
12-12-2019
30-01-2020

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en congressen (NBTC) werkt samen met diverse partners aan een nieuw themajaar in 2021: ‘Ode aan het Nederlandse landschap’. Dit themajaar heeft als doel de veelzijdigheid van het Nederlandse landschap …

Datum: 29 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Komend voorjaar start de internationale marketingcampagne Holland National Parks, een samenwerking tussen het Nationaal Parken Bureau en NBTC. De meerjarige campagne richt zich in 2019 en 2020 op het creëren van bekendheid en interesse voor de deelnemende …

Datum: 27 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Meer inspelen op specifieke digitale reisbehoeften van Chinese toerist Nederland wordt steeds populairder onder Chinese toeristen. In 2017 bezochten 364.000 Chinezen Nederland, bijna een kwart meer dan het jaar ervoor (NBTC, 2018). “We merken …

Datum: 13 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,54 seconden.