Nieuws  

NBTC Holland Marketing geeft verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Nederland zoals die onlangs in Perspectief 2030 is gepresenteerd, door de organisatie op die visie en ambitie aan te passen. “Perspectief 2030 heeft als doel …

Datum: 30 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Nederland heeft in 2018 19,1 miljoen internationale toeristen ontvangen, een groei van 7 procent ten opzichte van 2017. Ten opzichte van de groei in 2017 (+13%) is de groei in 2018 afgenomen. In totaal hebben de internationale bezoekers voor 12,7 miljard …

Datum: 29 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
De Algemene Ledenvergadering van MPI Nederland gecombineerd met de nieuwjaarsreceptie staat altijd borg voor een bijzondere bijeenkomst. MPI ...

Premier May heeft in het Britse Lagerhuis tot op heden geen steun gekregen voor haar Brexit-deal met de EU. Momenteel wordt er hard aan een alternatief gewerkt dat wel steun van de meerderheid in het parlement krijgt en waarmee vervolgens ook de 27 regeringsleiders …

Datum: 23 januari 2019
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Eric Bakermans, manager Meetings & Conventions NBTC, nam afgelopen week de Lifetime Achievement Award 2018 in ontvangst tijdens de zakelijke vakbeurs IBTM 2018. “Hij ontving de prijs voor zijn continue inspanning om zakelijk toerisme in Nederland …

Datum: 6 december 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Het Amerikaanse vooraanstaande multimediale platform Successfull Meetings heeft een aantal marktleiders gevraagd hun visie te geven op de ontwikkeling van de meetingindustrie in 2019. Alhoewel het de visie is van Amerikaanse marktleiders, vinden deze trends ook ...

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en congressen (NBTC) werkt samen met diverse partners aan een nieuw themajaar in 2021: ‘Ode aan het Nederlandse landschap’. Dit themajaar heeft als doel de veelzijdigheid van het Nederlandse landschap …

Datum: 29 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Komend voorjaar start de internationale marketingcampagne Holland National Parks, een samenwerking tussen het Nationaal Parken Bureau en NBTC. De meerjarige campagne richt zich in 2019 en 2020 op het creëren van bekendheid en interesse voor de deelnemende …

Datum: 27 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
Op 31 januari 2019 vindt de 11de editie van het grootste eendaagse platform voor de zakelijke bijeenkomsten, de evenementen en festivalbranche plaats in Rotterdam Ahoy. Explosieve groei Eventsummit EventSummit (voorheen EvenementContact) is ...

Meer inspelen op specifieke digitale reisbehoeften van Chinese toerist Nederland wordt steeds populairder onder Chinese toeristen. In 2017 bezochten 364.000 Chinezen Nederland, bijna een kwart meer dan het jaar ervoor (NBTC, 2018). “We merken …

Datum: 13 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Van 27 tot 29 november a.s. vindt wederom IBTM World in Barcelona plaats. IBTM World is de toonaangevende beurs voor alles en iedereen die met zakelijke bijeenkomsten, incentives, congressen en zakenreizen te maken heeft. To get inspired, …

Datum: 1 november 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Redactie Video
‘Things that matter’ het thema van de jaarlijkse relatiemiddag van ACS Audiovisual Solutions werd direct duidelijk in de opening van spreker Jan ...

Vandaag tijdens de nationale Toerisme Top 2018 lanceert NBTC Holland Marketing Perspectief 2030, een nieuwe visie op de bestemming Nederland. “Nederland verwacht richting 2030 een groei van 50% van het aantal internationale toeristen. Dit vraagt …

Datum: 10 oktober 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Apeldoorn hoopt de komende jaren duidelijk meer welgestelde Duitsers en Nederlanders te verwelkomen als dagtoerist. Het gaat zich daarvoor nog meer als Oranje-stad presenteren - iets wat ook de inwoners kunnen gaan merken. Onder aanvoering van het Nederlands …

Datum: 18 september 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
Agenda dinsdag, 19 maart 2019
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
12 13 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
26 27 28 29 30 31
Spotlight
25-03-2019
04-04-2019
09-04-2019

De zomer trekt dit jaar zo’n 4,1 miljoen buitenlandse bezoekers, volgens de verwachtingen van NBTC Holland Marketing. Dit zijn er 6% meer ten opzichte van afgelopen jaar. Ruim 4,5 miljoen Nederlanders gaan in eigen land op korte of lange zomervakantie, …

Datum: 6 juli 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Manager Marketing Meetings & Conventions NBTC Holland Marketing stelt zich verkiesbaar Eric Bakermans, Manager Marketing Meetings & Conventions bij NBTC Holland Marketing, verantwoordelijk voor de zakelijke markt, stelt zichzelf verkiesbaar …

Datum: 7 juni 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:

Het Nederlandse Bureau voor Toerisme en Congressen gaat een strategische samenwerking aan met Meetingselect, bekend van één van de meest succesvolle corporate booking tools ter wereld. Dat werd vorige week tijdens de IMEX bekend gemaakt. …

Datum: 23 mei 2018
Bron: NBTC Holland Marketing Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,56 seconden.