Nieuws  

Peter van der Veer treedt per 23 september 2019 aan als commercieel directeur (CCO) van Jaarbeurs. In deze functie wordt Peter commercieel eindverantwoordelijk voor de businessunits Merken & Content waaronder de eigen titels van Jaarbeurs vallen …

Datum: 22 augustus 2019
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:

Jaarbeurs (Holding) BV heeft in principe overeenstemming bereikt met The Nielsen Company over de overdracht van 50 procent van de aandelen van Nielsen in VNU Exhibitions Europe. Hiermee zal Jaarbeurs weer 100% eigenaar worden van het bedrijf dat nationaal …

Datum: 12 oktober 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:
Redactie Video
Hilton heeft onlangs naar aanleiding van haar 100-jarig bestaan dé toekomsttrends in de reis- en horecabranche voor de aankomende eeuw gepresenteerd in de vorm van een onderzoek. Het rapport wordt ondersteund met inzichten van deskundigen op het gebied ...

Jaarbeurs Utrecht is de komende drie jaar Titelhoofdsponsor van de Marathon Utrecht,voorheen Fortis Marathon Utrecht. De officiële naam van het evenement wordt deJaarbeurs Utrecht Marathon. Dit hebben de organisatie van het evenement en JaarbeursUtrecht …

Datum: 1 juni 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:

Op dinsdag 15 mei heeft de officiële ondertekening plaatsgevonden van een nieuw partnership tussen Jaarbeurs Utrecht en KPN. KPN zal Jaarbeurs Utrecht ondersteunen in het nastreven van haar ambitie om een ´high tech, high touch´ omgeving …

Datum: 18 mei 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:
Redactie Video
Tijdens het MPI event van woensdag 29 mei in de Johan Cruijff Arena kwamen diverse aspecten van veiligheid tijdens events voor het voetlicht. ...

UFI, de wereldwijde associatie voor de tentoonstellingsindustrie, heeft Jaarbeurs Utrecht genomineerd voor de Operations Award 2006. Deze Award richt zich op beurs- en evenementengebouwen die op innovatieve wijze omgaan met bereikbaarheidsvraagstukken …

Datum: 25 april 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:

Vanaf 1 april 2007 zal Jaarbeurs Utrecht alle facilitaire activiteiten van Media Plaza, zoals de verhuur en exploitatie van de accommodatie, overnemen. Stichting Media Plaza, al 10 jaar hét podium voor innovatie met ict en nieuwe media, zal zich …

Datum: 4 april 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:
Redactie Video
The International Congress and Convention Association (ICCA) heeft haar jaarlijkse cijfers bekend gemaakt en daaruit blijkt dat 

Op zaterdag 20 januari zal het congres- en vergadercentrum van Jaarbeurs Utrecht tijdenshet 24e nationaal anesthesie symposium van de Nederlandse Vereniging vanAnesthesiemedewerkers voor het eerst meetingmoods op grote schaal inzetten om dedoelstellingen van het congres te ondersteunen. Daarbij wordt ook een grootschaligegeurproef gedaan. De geuren worden geleverd door Makingscents uit Amsterdam en zijnspeciaal voor de diverse onderdelen van het symposium op maat gemaakt. Het doel is om de1100 bezoekers van het symposium in de juiste stemming te brengen.Licht, kleur, cateringUitgangspunt van meetingmoods is dat mensen in de juiste mood moeten zijn om dedoelstellingen van een bijeenkomst te behalen. Jaarbeurs Utrecht onderscheidt zesmeetingmoods. Elke mood heeft zijn eigen kleur en stelt eigen eisen aan catering,zaalopstelling, meubilair, muziekkeuze, ontvangst en geur. Tijdens dit symposium wordendiverse moods gebruikt. Bij de ontvangst staat de mood gewaardeerd centraal. Die past bijhet doel van dit onderdeel: netwerken en relatiebeheer. Gasten worden warm onthaald metcateringproducten die smelten op hun tong, gedempt licht en bloemen in de kleuren geel enoranje. Getest wordt of geur ook een bijdrage levert. In dit geval wordt de geur Ambianceingezet die verblijdend, geruststellend en openstellend moet werken.In contrast hiermee staat de mood van het plenaire gedeelte in het Beatrixtheater. Hier isinspireren het doel. Kleuren als blauw en wit zorgen ervoor dat mensen geconcentreerd zijnen open staan voor informatie. Om dit te ondersteunen wordt onder andere gewerkt met degeur Good Mood. Elementen van deze geur, zoals sinaasappel, grapefruit en bergamot moetenbijdragen aan inspiratie en een goed humeur. Meer informatie is te vinden opwww.meetingmoods.nl.Wij wilden graag meewerken aan deze geurproef zegt organisator Fred Lam. Ik weet dat geurde gemoedstoestand van mensen kan beïnvoeden. Maar ben benieuwd of dat ook zo werktbij een groep van 1100 mensen. We vermoeden natuurlijk van wel. Na afloop van hetsymposium zal aan de deelnemers onder andere worden gevraagd hoe ze de luchtbeheersinghebben ervaren. Exposanten krijgen de vraag voorgelegd of er makkelijk contacten zijngelegd en of zij hierin verschillen zien met vorig jaar. …

Datum: 21 januari 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:

Op maandag 12 februari vindt de vierde editie van de EventGame plaats in het congres- envergadercentrum (Beatrixgebouw) van Jaarbeurs Utrecht. In deze wedstrijd wordeneventmanagers uitgedaagd een evenementenconcept te ontwikkelen voor een goed doel. Dewinnaar mag zich event manager van het jaarnoemen. Het doel waarvoor dit jaar wordtgespeeld is Artsen zonder Grenzen. De EventGame wordt georganiseerd door het Genootschapvan Eventmanagers in samenwerking met Jaarbeurs Utrecht.Vernieuwde opzetDe EventGame 2007 heeft een vernieuwde opzet. Zo is er meer aandacht voor het teontwikkelen concept en meer ruimte voor deelnemers om elkaar te ontmoeten en te leren vanelkaars inzichten. Het programma is daarnaast uitgebreid met een workshop creatief denkenvan Rob de Otter van De Otter Creators. Ook de locatie is vernieuwd. Het congres- envergadercentrum van Jaarbeurs Utrecht onderging in 2006 een totale make-over. De zalenzullen tijdens de EventGame helemaal volgens het nieuwe concept meetingmoods wordenuitgevoerd, zodat de juiste creatieve stemming is gegarandeerd.Aan de EventGame kunnen eventmanagers van grote, in Nederland gevestigde, organisaties enbedrijven gratis deelnemen. Het event start om 12.00 uur met een lunch en wordt rond21.00 uur afgesloten met de prijsuitreiking tijdens een diner. De jury wordt voorgezetendoor Hanneke Propitius, eventmanager bij Artsen zonder Grenzen. Zij zal samen met 2andere juryleden de concepten beoordelen op creativiteit en haalbaarheid.Kijk voor meer informatie op www.eventmanagers.nl of op www.meetingmoods.nl. …

Datum: 17 januari 2007
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:
Redactie Video
De branchevereniging voor de event industrie, CLC-VECTA, maakt van haar ALV altijd een aantrekkelijk event, waar een inhoudelijke ledenvergadering van meestal een ...

Focus op vergader- en congresmarkt met uniek concept ‘meetingmoods’ Kleuren verbeteren onze herinnering, motivatie en deelname. 75 % van onze alledaagse emoties wordt beïnvloed door wat we ruiken. Deze gegevens vormen de basis van het …

Datum: 28 december 2006
Bron: Jaarbeurs Utrecht Plaats op:
   
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,5 seconden.