Nieuws  
 

De Hogeschool van Amsterdam en fintech bedrijf Mollie kiezen voor de event-software van Momice, die bedrijven helpt om de eventregistratie en eventcommunicatie te automatiseren. Hierdoor wil het bedrijf de communicatie rondom events uniformer en efficiënter laten verlopen, zodat events nog professioneler en effectiever worden.

Eventorganisatie naar hoger niveau tillen

Rutger Bremer, oprichter en CEO van Momice: “Momice is geboren vanuit een frustratie. Als eventmanager miste ik software waarmee ik de registratie en communicatie van mijn events zelf kon beheren. Daarom hebben we Momice opgericht: software waarmee eventmanagers gemakkelijk de registratie automatiseren, event website maken, mailings versturen en feedback meten. Ook de ticketverkoop van events gaat gemakkelijk met onze software.”

Het bedrijf organiseert daarbij regelmatig zelf events, zoals de reeks Connecting the Dots. “Events kunnen een waardevolle bijdrage leveren aan de groeiambities van bedrijven, maar worden door de marketing-collega’s nog niet altijd als zodanig herkend. Met onze events informeren we eventprofessionals op het gebied van event-ROI, strategie en relatiemanagement. Zo hopen we events naar een nog hoger niveau te tillen.”

HvA en Mollie kiezen voor Momice

Tamara Oudwater, product-marketing en eventmanager bij Mollie: “Zoals art-directors gebruik maken van Photoshop of Illustrator, zo gebruiken wij Momice. De software bespaart ons niet alleen veel tijd, maar zorgt er ook voor dat onze event uitnodigingen en -websites er verzorgd uitzien. Dankzij Momice komen er meer bezoekers op onze events, want het aanmelden en registreren van genodigden is hierdoor overzichtelijker en gemakkelijker.”

Ook de Hogeschool van Amsterdam kiest voor de software van Momice en gebruikt de software onder meer voor interne events, zoals de opening van het Hogeschooljaar en externe events, zoals het decanensymposium. Inmiddels maken meer dan 800 event-professionals gebruik van de event registratiesoftware. Dit jaar verwacht het bedrijf betrokken te zijn bij de communicatie en registratie van meer dan 2500 events.

Plaats op:
Datum: 26 november 2019
Gerelateerde artikelen  
13-04-2018 Nieuws Event websites: Momice legt de lat hoger
15-03-2019 Nieuws Events zijn onmisbaar maar missen vaak strategie en inzicht in resultaten
08-10-2019 Nieuws Zeventig procent eventprofessionals kent ROI van eigen events niet
03-02-2016 Nieuws Momice en Buzzmaster bundelen krachten voor een ultieme event-beleving
08-05-2019 Nieuws Slechts één op de drie eventprofessionals heeft de juiste kennis en tools …
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,64 seconden.