Nieuws  
 

Schiphol stabiele passagiersaantallen, maar wel meer winst - 7 procent geeft meer dan 300 euro per maand uit aan eten buiten de deur - Regardz Hospitality Group doet mee aan de Nationale MeewerkWeek


Schiphol stabiele passagiersaantallen, maar wel meer winst

De Schiphol Group heeft over het eerste halfjaar de winst zien stijgen van 115 naar 133 miljoen euro.
Het aantal passagiers op Schiphol steeg nog licht met 1,4 procent naar 34,5 miljoen passagiers en de groei neemt daarmee, ten opzichte van vergelijkbare Europese hubs, af. Het aantal vliegtuigbewegingen op Schiphol is met 0,1 procent licht gedaald naar 242.107.
Hoewel Schiphol de op een na best verbonden luchthaven van Europa op de ranglijst in directe connectiviteit blijft, zakt het van de tweede naar de derde plaats op de ranglijst van overstapluchthavens met de beste connectiviteit wereldwijd. Oorzaak van deze daling is het bereiken van de limiet van 500.000 vliegtuigbewegingen per jaar.


7 procent geeft meer dan 300 euro per maand uit aan eten buiten de deur

Van de Nederlanders geeft 18 procent maximaal twintig euro per maand uit aan eten buiten de deur. Gemiddeld (28%) besteedt een Nederlander twintig tot vijftig euro per maand in een restaurant. Zeven procent geeft meer dan 300 euro per maand uit in restaurants.
27 procent gaat voor vijftig tot honderd euro per maand uit eten in een of meerdere restaurants. Daarnaast is er nog een groep mensen waarvan uit eten gaan een hobby is en die hier fors meer geld aan uitgeven. 19 procent heeft een budget voor eten in een restaurant van honderd tot driehonderd euro per maand en dus nog eens 7 procent meer dan driehonderd euro.


Regardz Hospitality Group doet mee aan de Nationale MeewerkWeek

Regardz Hospitality Group doet mee aan de Nationale MeewerkWeek van 9 tot en met 13 september. Tijdens deze week werken collega’s van het hoofdkantoor een dag(deel) mee bij op locaties, om zo het ‘wij-gevoel’ binnen het bedrijf te versterken.
“Meedoen aan de Nationale MeewerkWeek is voor ons een manier om te laten zien dat wij onze medewerkers centraal stellen en naar hen luisteren. Iets dat bijdraagt aan onze hartverwarmende hospitality cultuur. De collega’s die normaliter achter een computer werkzaam zijn, werken nu bijvoorbeeld mee in de bediening, front office of keuken gehuld in een eigen ontworpen Nationale MeewerkWeek schort” aldus Jertske van Voorthuizen Manager HR & Cultuur van Regardz Hospitality Group.

Plaats op:
Datum: 11 september 2019
Gerelateerde artikelen  
30-08-2013 Nieuws Meer omzet en winst voor Schiphol,maar reiziger geeft minder uit
30-08-2016 Nieuws Schiphol: forse investeringen nodig vanwege passagiersgroei
22-03-2013 Nieuws Nederlandse hotelprijzen stijgen weer
15-03-2010 Nieuws Hotelprijzen in Nederlandse bestemmingen stijgen
05-05-2010 Nieuws Hotelprijzen in Europa stijgen verder
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,63 seconden.