Nieuws  
 

Gisteren, 27 juni jl., organiseerde het Delft Convention Bureau samen met haar partners de 2e MICE challenge. Ook dit jaar verzorgde de samenwerkende partners in Delft deze challenge waarbij 14 organisatoren van congressen en evenementen de stad (beter) leerden kennen.

Tijdens deze zoektocht door het historisch centrum van Delft lag de nadruk op het beleven van de stad met al haar mogelijkheden voor het huisvesten van impactvolle events. Diverse locaties zijn bezocht, er is genoten van heerlijke hapjes en er was in het programma voldoende ruimte ingelast voor netwerken, leren, creativiteit, plezier en een stukje competitie tussen de deelnemers.

Het was prettig dat het weer enorm mee werkte: niet te heet en veel ruimte voor de zon. Gelukkig maar want een groot deel van het programma werd wandelend afgelegd; Delft laat graag ervaren dat het een makkelijk bewandelbare congres- en eventstad is. Voor veel organisatoren een voordeel omdat deelnemers elkaar dan overal tegenkomen en in de zogenaamde “congresbubble” blijven.

Creating History is de stadsslogan van Delft en dat is precies wat Delft haar organisatoren helpt doen. Zij creëren in deze prachtige historische stad, geschiedenis voor hun event of congres, zoals diverse vermaarde Delftenaren zoals Johannes Vermeer, Pieter de Hooch en Antoni Van Leeuwenhoek dat al deden in de Gouden Eeuw.

Plaats op:
Datum: 28 juni 2019
Gerelateerde artikelen  
31-07-2012 Nieuws Delft Marketing haalt RTC Europe Congres naar Delft
06-06-2012 Nieuws Kick-off van Congresservice Delft
24-10-2019 Nieuws Delfts hooglerarenplatform succesvol voor het aantrekken van internationale …
01-11-2018 Nieuws Delfts ambassadeursnetwerk voor congressen schrijft succesvol geschiedenis
20-09-2019 Nieuws Leiden en Delft presenteren zich als ‘Cities of Wisdom’ aan de (inter)nationale …
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,57 seconden.