Nieuws  
 

In het kader van Global Exhibition Day, vandaag woensdag 5 juni 2019, deelt RAI Amsterdam tips met organisatoren om hun evenement extra maatschappelijke relevantie te geven. De waarde van een evenement reikt verder dan je misschien in eerste instantie beseft: kennis, ruimte en materiaal kunnen breder ingezet worden zonder grote extra investeringen. Door bewust te zoeken naar vragen die leven in de maatschappij en hier met je evenement een antwoord op te geven, kun je een grotere positieve impact hebben. Dat deelt MVO Manager Stephanie Mathas van RAI Amsterdam in het RAI-blog.

Organisatoren die hun evenement in een brede context beschouwen, kunnen ook buiten hun directe doelgroepen maatschappelijke impact hebben. Dat is goed voor de wereld en levert tegelijkertijd extra waardering op van alle stakeholders. Dit is weer goed voor de continuïteit. Bovendien levert het vaak een bredere blik op, die het evenement ook inhoudelijk verrijkt. Lees hier het hele blog.

Over Global Exhibitions Day

Global Exhibitions Day (GED) is een initiatief van de internationale beursbranchevereniging UFI. Jaarlijks worden op 5 juni over de hele wereld verschillende acties opgezet om de waarde van de beurzen en evenementenbranche mondiaal onder de aandacht te brengen. #GED19

Plaats op:
Datum: 5 juni 2019
Gerelateerde artikelen  
07-06-2017 Nieuws RAI lanceert ‘Start up your Event’-pitch tijdens Global Exhibitions Day
05-11-2018 Nieuws Wordt ‘Mixed Reality’ de toekomst van de eventindustrie?
17-11-2016 Nieuws Trendrapport RAI Amsterdam: waardevolle inzichten en ideeën voor evenementen …
04-04-2019 Nieuws Global Meetings Industry Day: sta stil bij de impact die de MICE branche op …
02-05-2019 Nieuws TUSExpo verder onder vleugels van Rotterdam Ahoy
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,57 seconden.