Nieuws  
 

Gerbrig Reitsma Hoofd Projectmanagement bij Brabanthallen - Jan-Paul Kroese nieuwe general manager van het Amstel Hotel - Derek Sharp Managing Director Carlson Wagonlit Travel Meetings & Events


Gerbrig Reitsma Hoofd Projectmanagement bij Brabanthallen

Gerbrig Reitsma heeft onlangs de overstap gemaakt van organisator Easyfairs naar Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, onderdeel van Libéma Beurzen & Evenementen. In de 7 jaar die ze werkzaam was voor Easyfairs en begon als Operationeel manager heeft ze weten op te klimmen tot Director Events Services.
Gerbrig is gewend de totale realisatie van een (vak)beurs op zich te nemen. En in de functie van Hoofd Projectmanagement bij de Brabanthallen, of volmondig gezegd Libéma Beurzen & Evenementen divisie Zuid+West (waar 7 locaties onder vallen), kan ze al haar kennis kwijt. En in deze functie is ze eindverantwoordelijke en daar houdt ze van. “De operatie is soms een onderschoven kindje, maar zo’n essentiële schakel, die horen vertegenwoordigd te zijn op het hoogste niveau.”


Jan-Paul Kroese nieuwe general manager van het Amstel Hotel

Jan-Paul Kroese is onlangs gestart als general manager van het Amstel Hotel in Amsterdam. Hij is de definitieve opvolger van Anita Bos die het hotel in augustus dit jaar na zes jaar aan het roer te hebben gestaan, verliet. Rob Timmermans nam in de tussenliggende periode de honneurs waar.
Jan-Paul Kroese was onder meer bijna 5 jaar general manager van Chateau St. Gerlach in Maastricht. Zijn meest recentste functie voor zijn komst naar Amsterdam was die van general manager van het Belmond Le Manoir aux Quat’Saisons in Oxford, Groot Brittannië.
Jan-Paul Kroese werkte in het verleden al eerder voor het Amstel Hotel, toen nog onder leiding van Hendrik Bosch. Hij was destijds resident manager (2006) en director of sales en marketing (2004). Kroese begon zijn hotelloopbaan bij Hotel Des Indes in Den Haag (toen nog een InterContinental hotel) als F&B Cost Controller (1996).


Derek Sharp Managing Director Carlson Wagonlit Travel Meetings & Events

Carlson Wagonlit Travel, de wereldwijde organisatie voor reismanagement, heeft Derek Sharp aangesteld als Managing Director van CWT Meetings & Events. Met ingang van 1 november 2018 zal Derek zich vestigen in Londen en rapporteren aan Kelly Kuhn, Chief Customer Officer van CWT en hij wordt lid van het CWT's Customer Organization Leadership Team.
"Het succes van Derek in strategie, verkoop, P & L-beheer en business development zal een extra niveau van dynamiek brengen in onze Meetings and Events business. Bovendien zal zijn uitgebreide ervaring in de wereldwijde reisindustrie een uniek perspectief bieden over hoe dit cruciale onderdeel van CWT's wereldwijde portfolio verder kan groeien, "aldus Kelly Kuhn.

Plaats op:
Datum: 31 oktober 2018
Gerelateerde artikelen  
01-06-2017 Nieuws On the Move - juni 2017
13-12-2017 Nieuws On the Move - december 2017
05-04-2017 Nieuws On the Move - april 2017
18-05-2016 Nieuws On the move - mei 2016
09-11-2016 Nieuws On the Move - november 2016
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,63 seconden.