Nieuws  
 

Woudschoten Hotel en Conferentiecentrum opent vernieuwde Kapelzaal - Hotelketen Barceló doet NH Hotels voorstel tot fusie - Hotelgasten testen eerste slaaprobot ter wereld in WestCord Hotel Delft - Nieuwe huisstijl van Amerpodia -Renovatie Felix Meritis in volle gang - Doorstart voor Hotel De Wereld - Mövenpick opent in 2019 hotel in Den Haag - Hilton The Hague introduceert Meeting Point voor flexwerkers en hotelgasten


Woudschoten Hotel en Conferentiecentrum opent vernieuwde Kapelzaal

Woudschoten Hotel en Conferentiecentrum in Zeist heeft haar Kapelzaal gerenoveerd. De prachtige ruimte kreeg een update qua uitstraling, het hoge plafond heeft een eigentijdse diepblauwe kleur en de vloerbedekking werd vervangen door een prachtige hardstenen vloer. De oude kapel is gemoderniseerd tot een ideale theaterruimte voor diverse events, zowel met een zakelijk als een feestelijk karakter.


Hotelketen Barceló doet NH Hotels voorstel tot fusie

De Spaanse hotelketen Barceló heeft een fusievoorstel neergelegd bij zijn branchegenoot NH Hotel Group, eigenaar van onder meer het Amsterdamse Hotel Krasnapolsky. Barceló is een familiebedrijf dat gevestigd is op Mallorca. Door de voorgestelde fusie zou het grootste hotelbedrijf van Spanje ontstaan. Samen hebben Barceló en NH meer dan zeshonderd hotels in Europa en Amerika. NH noemt het fusievoorstel van Barceló evenwel ongevraagd en houdt vooralsnog vast aan de groeiplannen die het zelf onlangs ontvouwde voor de komende drie jaar.


Hotelgasten testen eerste slaaprobot ter wereld in WestCord Hotel Delft

Somnox, 's werelds eerste slaaprobot die door vier studenten van de TU Delft is ontwikkeld, wordt de komende maanden getest in WestCord Hotel Delft. De slaaprobot helpt op non-medicinale manier mensen met slaapproblemen door ademhalingssimulatie, slaapbevorderende geluiden en zonsopkomstsimulatie. WestCord Hotel Delft is het enige hotel ter wereld waar kennis gemaakt kan worden met deze slaaprobot.


Nieuwe huisstijl van Amerpodia

We kennen de Rode Hoed, Felix Meritis, De Nieuwe Liefde en het Compagnietheater als afzonderlijke podia die al jaren hun eigen publiek bedienen op het culturele vlak en in de evenementenwereld. Locaties die nu samenwerken onder de naam Amerpodia. Amerpodia en creatief bureau Vruchtvlees slaan de handen ineen om voor de zakelijke markt een overkoepelende identiteit voor de vier huizen te ontwikkelen. Amerpodia verwacht begin 2018 de huisstijl en website te kunnen lanceren.


Renovatie Felix Meritis in volle gang

Het imposante pand aan de Keizersgracht 324 wordt volledig onder handen genomen tijdens de renovatie. Het monumentale pand is toe aan grondig herstel; de traptreden zijn uitgesleten, hier en daar bladdert de verf van de muren. In het voorjaar van 2019 opent Felix Mertitis weer haar deuren.


Doorstart voor Hotel De Wereld

Hotel De Wereld uit Wageningen, waar aan het einde van de Tweede Wereldoorlog de vrede met Duitsland werd overeengekomen, wordt overgenomen door Landgoed Warnsborn uit Arnhem.
De koper gaat het paradepaardje van de onlangs failliet gegane Jaap Venendaal Groep op vergelijkbare wijze voortzetten, inclusief het Michelinster-restaurant O Mundo.


Mövenpick opent in 2019 hotel in Den Haag

Mövenpick Hotels & Resorts opent in 2019 een hotel in Den Haag. Het nieuwe hotel maakt onderdeel uit van de Europese groeistrategie van de hotelketen. Het nieuwe hotel zal gaan beschikken over 72 kamers, die symbool staan voor de nieuwe weg die de Zwitserse groep inslaat. Het interieur van het hotel wordt een weerspiegeling van de lifestyle en wensen van de moderne wereldreiziger. De belangrijkste hotelvoorzieningen omvatten verder een brasserie, fitnessruimte en drie vergaderzalen, allen ontworpen om moderne reizigers aan te trekken.


Hilton The Hague introduceert Meeting Point voor flexwerkers en hotelgasten

Hilton The Hague introduceert de ‘Meeting Point’. De Lobby en het Atrium zijn opnieuw ingericht en fungeren nu als dé ideale werkplek. Flexwerkers kunnen nu midden in het Haagse centrum in een luxe ambiance rustig werken onder het genot van een kop koffie van de in-house Starbucks, goede wifi verbinding en parkeergelegenheid onder het hotel. Hilton The Hague voorziet hiermee in de behoefte van het ‘nieuwe werken’, werkend publiek die niet vastzit aan één werkplek en dus overal kan inpluggen. Ook kan het meubilair in het Atrium gemakkelijk verplaatst worden voor staande recepties of grote groepen.

Plaats op:
Datum: 22 november 2017
Gerelateerde artikelen  
01-02-2017 Nieuws Accommodatienieuws - februari 2017
07-12-2016 Nieuws On the Move - december 2016
11-02-2016 Nieuws Postillion Hotels breidt uit naar Amsterdam
03-08-2016 Nieuws Accommodatienieuws - augustus 2016
06-01-2016 Nieuws Accommodatienieuws - januari 2016
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2017 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,58 seconden.