Nieuws  
 

IMEX managing director Paul Flackett overleden - ICCA congres in 2020 naar Kaohsiung - Hotelschool The Hague Alumna wint Worldwide Hospitality School Award - KLM niet meer op LinkedIn


IMEX managing director Paul Flackett overleden

Paul Flackett, managing director van de IMEX group, is overleden. Flackett was al enkele jaren ernstig ziek. Gedurende zijn meer dan 30-jarige carrière in de meetings en event industrie was hij onder meer betrokken bij organisaties als MPI, SITE, ICCA. In 2004 ontving hij tijdens ICCA Congress de Moises Shuster Award voor zijn bijdrage aan de industrie.


ICCA congres in 2020 naar Kaohsiung

De ICCA Board of Directors heeft onlangs Koahsiung in Taiwan gekozen als de bestemming voor het internationale congres in 2020. The shortlist bestond uit: Kaohsiung, Yokohama in Japan en Cartagena de Indias in Colombia.
Nina Freysen-Pretorius, de president van ICCA, moitiveerde deze keuze als volgt:
"Kaohsiung told a compelling story of a city that is re-inventing itself through the power of meetings, their team designed creative concepts that will help ICCA engage more effectively with Asia-Pacific based associations, and they demonstrated great team cohesion and offered tremendous value for money. I have no doubt that 2020 will be a wonderful Congress experience for our entire global community. Yokohama and Cartagena should also be congratulated on their extremely professional, impressive bids”.


Hotelschool The Hague Alumna wint Worldwide Hospitality School Award

Claudia Pronk, Hotelschool The Hague Alumna en General Manager van Hotel Nira Alpina in Zwitserland, heeft onlangs de Worldwide Hospitality School Award in de categorie ‘Best Hotelier’ gewonnen. Claudia studeerde in 1991 af aan Hotelschool The Hague. Ze is het meest trots op het succesvol herstructureren van Hotel Nira Alpina op het gebied van faciliteiten, operaties, aanbod en personeel, waardoor betere financiële prestaties mogelijk zijn zonder concessies te doen aan de gasttevredenheid.


KLM niet meer op LinkedIn

KLM stopt per 1 december met het beantwoorden van vragen van reizigers via LinkedIn.
De reden is dat LinkedIn is weggezakt als platform van klanten om met KLM te communiceren. Ruim drie jaar geleden voegde KLM LinkedIn toe aan haar communicatiekanalen op social media. De ontwikkelingen op het gebied van social media gaan echter razendsnel en KLM wilzijn waar haar klanten zijn. Tachtig procent van de vragen van KLM-passagiers komt nu binnen via Messenger en WhatsApp. KLM claimt het grootste social media team van alle airlines te hebben, met 250 personeelsleden die 24/7 vragen beantwoorden in negen talen via Facebook, Messenger, Twitter, WhatsApp, WeChat in China en KakaoTalk in Zuid-Korea.

Plaats op:
Datum: 22 november 2017
Gerelateerde artikelen  
19-01-2010 Nieuws ICCA verrijkt congresdata met UIA-informatie
12-10-2016 Nieuws On the Move - oktober 2016
02-05-2008 Nieuws ICCA’s 50e gaat naar Leipzig in 2011
19-03-2007 Nieuws ICCA verhuist naar nieuw hoofdkantoor in Amsterdam
05-11-2014 Nieuws On the move: november 2014
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2017 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,57 seconden.