Laatste nieuws
 
 
  Bedrijven A-Z  

De marketingorganisatie voor ‘Holland’
NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen. Voor de binnenlandse markt wordt hiervoor het merk 'Lekker weg in eigen land' gebruikt. Voor de marketing van Holland hanteert NBTC Holland Marketing een samenwerkingsmodel waarmee publieke en private partners aan elkaar worden verbonden. Zo ontvangt NBTC een rijksbijdrage van het ministerie van Economische Zaken én werken wij intensief samen met relevante partijen in de gastvrijheidssector en daarbuiten. Zo zorgen we gezamenlijk voor bezoekers en bestedingen in Nederland. Dit is immers ons gemeenschappelijk doel. Tegelijkertijd creëren we op deze manier meer slagkracht voor Nederland.

Meetings en Congressen
Voor de positie van Nederland als internationale bestemming voor zakelijke bijeenkomsten is het van essentieel belang om gezamenlijk de internationale markt te bewerken. Diverse activiteiten worden ontplooid om Nederland te promoten voor internationale congressen en meetings.

  • Binnen het Partnership Corporate Meetings richten wij ons op meetingplanners in Europa en de Verenigde Staten. Dit doen wij via de campagne Meet Mr Holland.
  • De ‘Holland Congres Alliantie', een samenwerkingsverband met een select aantal organisaties uit Nederland met een direct belang op de internationale congresmarkt. De alliantie is een meerjarig project voor de werving van internationale congressen (looptijd tot 2015). 

Wat kan NBTC Holland Marketing voor u als congresorganisator betekenen?
De organisatie van een internationaal congres is een langdurig proces dat veel voorbereiding en kennis vraagt. NBTC levert advies over alle aspecten van het organiseren van een internationale conferentie in elke fase van het organisatorisch proces:

  • Holland-vertegenwoordiging op internationale vakbeurzen (in opdracht van het bedrijfsleven dragen wij zorg voor de realisatie, coördinatie en uitvoering van deze beurzen): IMEX Frankfurt, AIBTM (USA), IMEX America en EIBTM.
  • Via het platform Holland.com informeert NBTC de internationale meetingplanners over de mogelijkheden die Nederland als zakelijke bestemming te bieden heeft. Op www.holland.com/meetings vindt de doelgroep hier onder meer informatie over de Nederlandse congressteden, aanbieders van inspirerende vergaderlocaties en handige tools voor het plannen van een meeting. Voor de laatste nieuwtjes kan de meetingplanner zich via de website abonneren op een e-nieuwsbrief.

 

Prinses Catharina Amaliastraat 5
2496 XD  DEN HAAG
Tel:  +31 (0)70 3705705
Fax: +31 (0)70 3705368
E-mail: mice@holland.com
Website: www.nbtc.nl

 

Categorie: Destinatie promotie - internationaal

Publicaties over NBTC Holland Marketing:

- Nieuws (117)

Gerelateerde artikelen  
25-10-2011 Nieuws Meet Mr Holland: Nieuwe campagne voor Nederland als zakelijke bestemming
22-10-2014 Nieuws NBTC wint twee awards met Mr Holland-campagne
28-10-2016 Nieuws Mr Holland neemt afscheid als ambassadeur van Nederland
22-11-2011 Nieuws Mr Holland krijgt online identiteit
12-11-2015 Nieuws NBTC ontwikkelt handige tool voor internationale corporate meetingplanners
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2017 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,2 seconden.