Laatste nieuws
 
 
  Agenda  
9 apr 2019

Welke contactmomenten zijn er tussen je organisatie en je klanten? Via welke kanalen? Hoe beleeft de klant dit en begrijp je precies hoe de klant benadert wil worden door jou? En vooral hoe kan het beter? Customer journey mapping is een methode die helpt bij de ontwikkeling van innovatieve bedieningsconcepten en het optimaliseren van klantprocessen en diensten door een aankoopproces of dienst vanuit het perspectief van de klant te visualiseren. Hoe je dat precies doet en meer, leer je tijdens deze 4 uur durende workshop verzorgd door trainer Jeltje Meijvogel, specialist in customer experiences. Het gevolg is een betere klantervaring, hogere conversie in het verkoopproces en meer klantfocus in jouw organisatie.

Leerdoelen

Je leert over customer journey mapping en de waarde ervan voor jouw organisatie
Je analyseert en ontleedt de klantreis, zowel door je eigen ogen als door de ogen van de klant
Je gaat op zoek naar WOW-momenten; situaties waarin je de klant zijn verwachtingen kan overtreffen
Je ontwikkelt een concreet verbeteringsplan waarmee je de klantreis kan optimaliseren

Programma & locatie
We starten op 9 april om 12.30 uur met een broodje en zijn, inclusief een pauze, klaar om 17.00 uur. En praten dan met een drankje nog even na. We zijn te gast bij Hart van Holland in Nijkerk.

Voor wie?
Zonder goed klantinzicht geen betrouwbare customer journey, kennis van de klant en een organisatie waarin heldere strategische keuzes zijn gemaakt, zijn daarom essentieel om te kunnen deelnemen. Het maakt dan niet uit in welke functie je werkzaam bent.

Kosten & deelnemersaantallen
De kosten voor de workshop bedragen € 99,- per deelnemer, exclusief BTW. Niet-leden betalen € 149,-. We hanteren een minimum van 12 en een maximum van 16 deelnemers. Je hoort uiterlijk 25 maart of de workshop doorgaat.

Aanmelden
Stuur even een mail met je gegevens naar jeannette@clcvecta.nl, dan zetten we je op de deelnemerslijst. Bekijk wel even onze deelname- en annuleringsvoorwaarden.

   
Datum: 9 april 2019
Gerelateerde artikelen  
04-04-2019 Agenda Global Meetings Industry Day | Artificial Intelligence (4 april 2019, Hilversum) …
11-04-2019 Agenda MPI Academy: Strategische Acquisitie van Internationale Congressen (11 april …

 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,19 seconden.