Nieuws  
 

The Live House organiseert op 4 november in haar serie "Opening van Zaken" over internal branding. Tijdens de workshop van 11.00-18.00 uur leer je alles over het tot leven brengen van het juiste gevoel bij een intern ‘live’ event.

Zaken die ondermeer aan de orde komen zijn:
• Programmering en speelse werkvormen
• Het ‘meekrijgen’ van mensen bij veranderingen
• Trots zijn op trots
• Aansluiting bij het interne communicatie beleid
• Grote opkomst, gedwongen of vrijwillige deelname
• Do’s en dont’s, want het collectieve geheugen is erg groot...

Deze workshop is een eye-opener voor iedereen die professioneel met evenementen omgaat en is geschikt voor enigszins tot uiterst ervaren organisatoren en interne communicatiedeskundigen, die bereid zijn buiten-de-box te denken.

De kosten van deze waardevolle training bedragen per persoon e 350,- ex. BTW. Dit bedrag is inclusief een verrassende lunch, een uitdagende high tea en een welverdiende borrel. De dag wordt gehouden in de inspirerende omgeving van de historische Tuinzaal van The Live House in Leiden. Het aantal deelnemers is vanwege de intensiteit van het programma gelimiteerd.
 
Je kunt je hier aanmelden.

Plaats op:
Datum: 13 oktober 2008
Gerelateerde artikelen  
11-04-2007 Nieuws InterPRactie - nieuwe PR initiatief van The Live House
12-02-2013 Nieuws Kanshebbers op titel Schoonste Hotel van Nederland
27-03-2007 Nieuws Management Support organiseert de Workshop Driedaagse voor de professionele …
02-09-2013 Nieuws Amsterdam in top 10 van beste internetsteden
30-07-2007 Nieuws Zes tips om beter te socializen
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2020 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,52 seconden.