Nieuws  

Sinds 1/2 september kunnen gasten in meer dan 2000 hotels in negentig landen via A|Club punten sparen in Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, ibis en de all seasons hotels.
A|Club is van toepassing op alle Accor-merken – het programma bestrijkt zowel de budget- als de luxe hotels – en komt tegemoet aan de behoeften van een steeds meer gesegmenteerd en mobiel klantenbestand dat vraagt om persoonlijke benadering.
A|Club werkt volledig online, zodat leden altijd en overal gebruik kunnen maken van een gepersonaliseerde dienstverlening.

De punten zijn in te wisselen voor geschenkbonnen die het hele jaar door in de Accor Hotels kunnen worden gebruikt. Ze kunnen ook worden gebruikt bij Accor-partners als Club Med en Europcar of worden omgezet in frequent flyer miles van de luchtvaartmaatschappijen Air France KLM, British Airways, Delta Airlines, Lufthansa, Singapore Airlines, Thai Airways, US Airways en Quantas.

Gebruiksvriendelijk
De A|Club card is heel gebruiksvriendelijk. Gasten kunnen zich al na één overnachting aanmelden in een Accor Hotel of via de website www.a-club.com. Met elke nacht die zij daarna doorbrengen in één van de deelnemende hotels, kunnen ze punten sparen en profiteren van exclusieve voordelen.
Afhankelijk van het aantal overnachtingen of aantal punten dat zij jaarlijks verdienen, krijgen gasten een upgrade naar een hogere klasse. Met elke upgrade groeit het aantal punten aanzienlijk. Het programma kent de volgende levels:
De A|Club card
De A|Club Silver card (na minimaal 10 hotelovernachtingen of 2.500 verdiende punten in een jaar)
De A|Club Gold card (minimaal 30 overnachtingen of 10.000 verdiende punten in een jaar)
De A|Club Platinum card (minimaal 60 overnachtingen of 25.000 verdiende punten in een jaar)

Eenmaal verdiende punten blijven altijd geldig, op voorwaarde dat het lid jaarlijks minimaal één nacht doorbrengt in één van de deelnemende hotels.

Aanzienlijk groeipotentieel
A|Club combineert en vervangt tegelijk de bestaande loyaliteitsprogramma's van de Accor Groep en zal de voorkeur voor de Accor-merken helpen versterken.
Net als de marketinginitiatieven, de boekings-, verkoop- en distributiesystemen en prijsstrategie van de hotelgroep, helpt A|Club de groei van Accor te stimuleren. Doelstelling is om binnen drie jaar vijf miljoen actieve leden te hebben.

Voor meer informatie: www.accorhotels.com en www.a-club.com

Plaats op:
Datum: 6 oktober 2008
Bron: Accor Hotels
Gerelateerde artikelen  
04-04-2011 Nieuws Hotelpunten beter gewaardeerd dan frequent flyer miles
11-05-2007 Nieuws Jaarlijkse Freddie Awards leveren meeste prijzen op voor Starwood Preferred …
26-06-2019 Nieuws Nieuwsflitsen - juni 2019 (2)
09-04-2009 Nieuws Opnieuw uitbreiding voor Meetings and More
09-07-2007 Nieuws Succesvolle RAI Summer Club Edition 07
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,61 seconden.