Nieuws  
 

Jaarbeurs presenteert haar nieuwe merkverhaal en identiteit die het belang van oprechte aandacht verder onderstrepen in de rol die zij speelt bij het verbinden van mensen, merken en markten. De impact van ontmoetingen is dat ze aandacht pakken, vasthouden en business versnellen. Dit brengt Jaarbeurs tot uiting in een pay-off die de ambitie duidelijk toont: Attract – Engage - Accelerate.

Vol vertrouwen

De nieuwe corporate branding schetst het vertrouwen waarmee Jaarbeurs naar de toekomst kijkt van zowel live ontmoeten als van haar eigen rol als facilitator en organisator van beurzen, evenementen, congressen en vergaderingen. Jaarbeurs gelooft in de kracht van verbinding en zal met de inzet van data en digitale transformatie vernieuwingen aanbrengen die nog meer waarde uit ontmoetingen zullen halen. De nieuwe huisstijl geeft Jaarbeurs de mogelijkheid meer herkenbaarheid te geven aan alles wat er het hele jaar door bij Jaarbeurs gebeurt en de krachtige verbinding tussen haar verschillende activiteiten ook voor de buitenwereld te benadrukken.

Onlosmakelijk Utrechts

Verschillende elementen uit de nieuwe huisstijl zijn meer dan een knipoog naar Utrecht en duiden de goede relatie met de gemeente en de regio.

De link met Utrecht werd extra benadrukt door Albert Arp, CEO Jaarbeurs, die samen met Jan van Zanen, burgemeester van Utrecht, het logo tijdens de medewerkersbijeenkomst van afgelopen week bij Jaarbeurs heeft onthuld: “met het Jaarbeurs-merk bouwen wij graag samen met de gemeente aan een nog sterkere positie van Utrecht”.

Plaats op:
Datum: 18 juli 2019
Gerelateerde artikelen  
18-05-2007 Nieuws Partnership Jaarbeurs Utrecht en KPN
01-06-2007 Nieuws De Fortis Marathon Utrecht wordt Jaarbeurs Utrecht Marathon
12-10-2007 Nieuws Jaarbeurs weer 100 procent eigenaar van VNU Exhibitions Europe
25-04-2007 Nieuws Jaarbeurs Utrecht behaalt tweede plaats bij UFI Operations Awards
19-04-2018 Nieuws Jaarbeurs maakt weer winst als gevolg van nieuw beleid met heldere keuzes
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 2,03 seconden.