Nieuws  
 

Met de upgrade en uitbreiding van MECC Maastricht, die in juni van start gaat, kan MECC Maastricht organisatoren van meerdaagse internationale congressen, beurzen en evenementen vanaf 2021 nog beter van dienst zijn. In samenwerking met het Eindhovense reclamebureau Megawatt is een internationale marketingcampagne ontwikkeld. De ambitie van MECC Maastricht is om met deze campagne de doelgroep, organisatoren van congressen, beurzen en events, te overtuigen dat Maastricht én MECC Maastricht de beste keuze is wanneer men een eventaccommodatie nodig heeft. De reeds bestaande pay-off ‘Beyond Boundaries’ van MECC Maastricht diende als inspiratie bij het ontwikkelen van de campagne. MECC Maastricht ziet zichzelf als een ‘challenger’ en wil samen met haar team telkens weer een uitzonderlijke klant- en gastervaring creëren.

We are the event

‘We are the event’ is de naam van de campagne. Met deze internationale marketingcampagne wordt MECC Maastricht letterlijk het event. Deze ‘eenwording’ met het event laat zien dat MECC Maastricht er alles aan doet om zich volledig in te leven in de wensen van de klant om zodoende ‘beyond boundaries’ ver te gaan en de klant een uitzonderlijke ervaring beleefd met vijfsterren service. De grootste internationale kunstbeurs TEFAF, welke al 32 jaar georganiseerd wordt in MECC Maastricht, heeft als metafoor gediend voor de campagne. De medewerkers van MECC Maastricht hangen in een schilderij aan een muur in een museumopstelling midden in de grootste hal die MECC Maastricht te bieden heeft. Simon Coolen, Creatief Directeur van Megawatt: “In het ontwikkelen van het creatieve concept hebben we ons afgevraagd: hoe ver kun je gaan voor je opdrachtgever? Wat ons betreft niet veel verder dan zelf beleven hoe het is om als kunstwerk aan de muur te hangen, voorafgaand aan een kunstbeurs. We zijn dankbaar voor de creatieve vrijheid en het vertrouwen dat MECC Maastricht ons gegeven heeft om deze eigenzinnige, stijlvolle en maffe campagne te ontwikkelen.”

Beyond Boundaries

Frank Mimpen, Commercieel Directeur MECC Maastricht: “MECC Maastricht gaat ver voor haar klanten, heel ver. ‘Beyond boundaries’ ver. Beyond Boundaries gaat over het onbegrensd denken en handelen, dat zo typerend is voor onze manier van werken. De mensen van MECC Maastricht; zij máken het verschil in jouw ervaring als gast/klant. De mensen van MECC Maastricht streven ernaar om verwachtingen te overtreffen. Ze doen méér dan klanten verwachten, waardoor de dienstverlening als bovengemiddeld wordt ervaren. We gaan heel ver mee in de wensen en eisen van organisatoren. Ook onze locatie is grenzeloos; centraal in Europa in het charmante, bourgondische Maastricht met België en Duitsland op steenworp afstand.”

Megawatt Advertising

Het Eindhovense bureau Megawatt Advertising heeft zich in relatief korte tijd op de kaart gezet. Het bureau focust zich volledig op strategie, concept- en campagneontwikkeling met creativiteit als magisch startpunt. Klanten als Philips, Bavaria, Fisherman’s Friend en Swiss Sense behoren tot hun portfolio.

Plaats op:
Datum: 20 maart 2019
Bron: MECC Maastricht
Gerelateerde artikelen  
01-11-2017 Nieuws Nieuw logo MECC Maastricht in lijn met stadsbranding
21-03-2011 Nieuws Universiteit Maastricht gaat samenwerkingsverband aan met Booking Service MECC …
24-04-2018 Nieuws Anesthesiologendagen blijven in Maastricht
20-12-2016 Nieuws MECC Maastricht lid prestigieuze branchevereniging UFI
16-06-2017 Nieuws MECC Maastricht met 1054 zonnepanelen op weg naar klimaatneutraal
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,61 seconden.