Nieuws  

NBTC lanceert tijdens IMEX 2018 (15 mei - 17 mei) in Frankfurt de #likeholland campagne voor Nederland als zakelijke bestemming. Samen met bureau Kingling heeft NBTC gewerkt aan een herkenbare campagne die staat voor alles wat Nederland als zakelijk bestemming te bieden heeft.

We like Holland, Be like Holland

Het concept #likeholland kan op twee manieren worden gebruikt: We like Holland (wij houden van Nederland) en Be like Holland (doe zoals de Nederlanders doen). Met #likeholland geeft NBTC zakelijk Nederland een campagne die zich richt op meeting planners in Europa en Noord-Amerika. Zo vergroten we de bekendheid van Nederland als vergaderland en trekken we meer zakelijke bijeenkomsten naar ons land.

Nederland als vergaderland

#likeholland belicht de USP’s van Nederland voor meetings en conventies op een originele, persoonlijke en ludieke Hollandse manier. Internationale meeting planners maken zo kennis met Nederland als een ruimdenkend, gastvrij en ondernemend vergaderland met een goede infrastructuur en connectiviteit en waardevol M&CE ecosysteem.

Plaats op:
Datum: 20 februari 2018
Bron: NBTC Holland Marketing
Gerelateerde artikelen  
17-05-2018 Nieuws NBTC lanceert campagne om Nederland als zakelijke bestemming te promoten
25-10-2011 Nieuws Meet Mr Holland: Nieuwe campagne voor Nederland als zakelijke bestemming
22-11-2011 Nieuws Mr Holland krijgt online identiteit
28-10-2016 Nieuws Mr Holland neemt afscheid als ambassadeur van Nederland
14-09-2012 Nieuws Nieuwe campagne NBTC rond Holland-iconen
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,59 seconden.