Nieuws  

Worldmeetings, het internationale netwerk van professionele service centres waar Hotel Contact/ Worldmeetings een onderdeel van is, ontwikkelt regelmatig nieuwe services om de boeking volumes van diverse corporate opdrachtgevers te combineren met als doel de inkoop kracht te verbeteren en de ‘savings’ te verhogen. Zo is Hotel Contact/Worldmeetings in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een specialist op het gebied van procurement.

De dienstverlening van deze intermediair richt zich op oa. prijsonderhandelingen met accommodaties, het zoeken naar een geschikte accommodatie voor een evenement, een online reserveringsservice in combinatie met een professioneel service centre en het betalen van de factuur.

Vele grote organisaties – zoals ING Bank, AXA, Solvay, UTC en KLM – maken gebruik van de Worldmeetings service voor het reserveren van honderden meetings per jaar. Belangrijk hierbij is niet alleen het gemak van locatieselectie en onderhandelingen, maar vooral ook efficiency in de administratieve afwikkeling. Een ‘procurement professional’ krijgt via Worldmeetings inzicht in besparingen, transparantie in kosten, efficiency bij boekingen en één crediteur i.p.v. tientallen verschillende crediteurnummers van accommodaties.

Maximaliseren van ‘Savings’ op de lange termijn
Als een cliënt meetings gaat outsourcen, worden alle gegevens in de databases van Worldmeetings opgenomen, zodat boekingsgedrag gevolgd kan worden en advies gegeven kan worden om  besparingen op de lange termijn te waarborgen. Via het monitoren van boekingspatronen kan vaak voordeel behaald worden op inkoop.

Management informatie rapporten
Voor procurement professionals is het essentieel om op elke gewenst moment zelfstandig en ‘real-time’ een overzicht van de gemaakte bestedingen en ‘savings’ te kunnen oproepen. Via een online  tool krijgt men de gelegenheid om uitgebreide management informatie te verzamelen per afdeling, divisie of van het gehele bedrijf.

Consolidatie van betalingen via faktuurmanagement
Wie veel meetings organiseert, ontvangt ook veel facturen. Tijd om deze stuk voor stuk te controleren ontbreekt vaak, want de organisator moet zich al weer op komende meetings concentreren.
Worldmeetings biedt klanten een dienst aan, waarbij de betaling van de fakturen gecentraliseerd wordt en via Worldmeetings afgehandeld. Factuurcontrole en eventuele correcties worden u uit handen genomen en u ontvangt – indien gewenst – slechts een (digitale) verzamelnota, afgestemd op uw corporate regels. Ook kan gebruik gemaakt worden van de afrekenoplossingen van Airplus.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die Hotel Contact/Worldmeetings biedt, kijk dan op www.worldmeetings.nl of neem contact op met Bob Pieterson op bpieterson@worldmeetings.nl of +31-(0)70-3131102.

Plaats op:
Datum: 1 mei 2008
Bron: Hotel Contact / Worldmeetings
Gerelateerde artikelen  
26-09-2008 Nieuws Hotelcontact / Worldmeetings tekent grote procurement overeenkomst met ANWB
14-08-2007 Nieuws Worldmeetings tekent overeenkomst met Britse Hotelworld
23-10-2008 Nieuws Hotelcontact / Worldmeetings introduceert ’groene' e-facturatie oplossing
14-06-2008 Nieuws Hotel Contact/Worldmeetings scoort een 8 op klanttevredenheid!
04-07-2008 Nieuws Hotel Contact / Worldmeetings doneert € 10.500,- aan African Parks Foundation …
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,7 seconden.