Nieuws  
 

De 10-koppige jury van de Gouden Giraffe Event Awards kwam dit jaar tot 16 genomineerden. Zij doen op vrijdag 10 februari 2017 in DeFabrique in Utrecht tijdens de Gouden Giraffe Event Awardshow een gooi naar de gouden beeldjes voor de beste events van Nederland. In de 5 categorieën wordt 1 winnaar gehuldigd voor het meest effectieve en impactvolle evenement, waarbij creativiteit, innovatie, slimme oplossingen en perfecte organisatie ook meewegen.

Op 10 februari gaan de genomineerden nog 1 keer de strijd met elkaar aan. In de middag is er namelijk het live-jury moment, waarbij alle genomineerden nog 1 keer pitchen. Vervolgens trekt de jury zich terug en worden de winnaars bekend gemaakt tijdens een bizarre awardshow, met een concept van Xsaga. Tijdens die avond is er ook nog een publieksprijs, waar alle ingezonden cases in meedingen. Die prijs werd overstelpt met ruim 6000 stemformulieren.

Juryproces

De jury van de Gouden Giraffe Event Awards beoordeelde eerst online, om vervolgens in NBC Nieuwegein in alle geheim tot de genomineerden te komen. Daarbij was de belangrijkste vraag: is deze case Gouden Giraffe waardig? Waarbij het effect/impact minimaal een 7 moest krijgen van de jury om tot een nominatie te komen. Dat leidde uiteindelijk tot 16 genomineerden verdeeld over 5 categorieën.

Categorie Beurzen:

1. BBBMaastricht. Horecavakbeurs
2. 
Innovation Expo

Categorie Brand Events:

1. Jostiband 50 jaar bestaan
2. 
Libelle Zomerweek
3. 
Opening tentoonstelling - Jheronimus Bosch 500
4. 
Embrace Vincent
5. 
24H Pressroom

Categorie Congressen:

1. Toekomst van de Gezondheidszorg
2. Voor de Jeugd Dag
3. PLEIT
4. Google Digitale Werkplaats

Categorie Interne Events:

1. Filmbijeenkomsten Agressie
2. 
Westland Familiecongres 2016
3. 
De Heartbeats van Pop Vriend Seeds

Categorie Relatie Events:

1. Accenture Innovation Awards
2
Giro d'Italia

Bizarre avond
 ‘Als organisator van de Gouden Giraffe zijn wij erg te spreken over de diversiteit van de genomineerde events. Van Google en Libelle tot ministeries en een familiebedrijf als Westland Kaas. Het geeft maar weer eens aan dat het inzetten van ‘live’ communicatie of eventmarketing voor ieder bedrijf of organisatie grote impact kan hebben. Wij zijn niet voor niets het meest krachtige ‘middel’ binnen de marketing en communicatie. Sommige events hebben echt voor complete veranderprocessen gezorgd en zelfs miljoenen losgeweekt’, duidt Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl en organisator van de awards voor de eventbranche, de kracht van live. ’10 februari gaan we samen met al die eventprofessionals, opdrachtgevers en sponsoren ons vak vieren. Honderden organisatoren en opdrachtgevers komen samen om een bizarre avond te beleven. Wij roepen een ieder op om ook te komen en voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat eventmarketing en live communicatie de toekomst is.’

Kaarten via: http://www.gouden-giraffe.nl/tickets-en-programma.html

Plaats op:
Datum: 6 februari 2017
Gerelateerde artikelen  
01-06-2017 Nieuws Nieuwsflitsen - juni 2017
17-02-2007 Nieuws MPI & American Express: Onderzoek voorspelt stijging in congressen en vergaderingen …
05-02-2007 Nieuws Nieuwe CLC cursus conference management enthousiast ontvangen
05-02-2007 Nieuws Vaste werkplek heeft langste tijd gehad
25-10-2017 Nieuws Nieuwsflitsen - oktober 2017 (2)
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,65 seconden.