Nieuws  
 

Locaties met Meerwaarde(n) gaat samenwerken met MeetingReview - Europa-Park breidt MICE-aanbod uit met locatie voor 6.000 gasten - Marriott International verdubbelt haar portfolio van luxe hotels in acht afzonderlijke merken 


Locaties met Meerwaarde(n) gaat samenwerken met MeetingReview

Locaties met Meerwaarde(n) is een webportal voor locaties met meer waarden op het gebied van mens, cultuur of natuur. Voor iedereen die een écht bijzondere locatie voor een evenement of bijeenkomst zoekt. Deze locaties doen meer dan alleen geld verdienen, voor hen heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen prioriteit. Bijvoorbeeld door sociaal ondernemerschap, duurzaam werken of het bewaken van cultureel erfgoed. Locatie met Meerwaarde(n) gaat nu samenwerken met MeetingReview, een onafhankelijk review platform, omdat juist de beleving van de klant steeds belangrijker wordt. Vanaf nu vind je op de locatiepagina’s van de website de beoordeling die zij hebben gekregen van bezoekers.


Europa-Park breidt MICE-aanbod uit met locatie voor 6.000 gasten

Duitslands grootste attractiepark Europa-Park, gelegen in het Zwarte Woud, organiseert onder de noemer ‘Confertainment’ al jaren evenementen voor de zakelijke markt. In het voorjaar van 2017 wordt een nieuwe locatie in gebruik genomen: de Europa-Park-Arena. Deze multifunctionele evenementen- en mediahal biedt plaats aan maximaal zesduizend gasten. De hal heeft een oppervlakte van bijna 3.000m2. Ook bestaat de mogelijkheid om een podium met alle benodigde faciliteiten te plaatsen. Op de eerste verdieping komt een balkon, een VIP-ruimte én een conferentiezaal voor tachtig personen. De multifunctionele hal kan ingezet worden voor beurzen, gala's, shows, concerten, tv-opnamen en talloze andere bijeenkomsten.


Marriott International verdubbelt haar portfolio van luxe hotels in acht afzonderlijke merken

Marriott International, Inc. heeft bekend gemaakt dat de onderneming haar leidende positie in het luxesegment verder uitbreidt en haar aanbod aan luxe hotels verdubbelt via de recente fusie met Starwood Hotels & Resorts. De Marriott International Luxury Brands Group biedt wereldreizigers een ongekende selectie gevarieerde topaccommodaties in 61 landen. De groep omvat nu, naast de mondiaal vermaarde hotelmerken The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, Bulgari Hotels & Resorts, EDITION en JW Marriott, ook de iconische merken St. Regis, The Luxury Collection en W Hotels. Volgens de planning zal Marriott International in 2017 bijna 30 nieuwe luxe hotels openen en heeft het een totaal van 180 luxe hotels in het vooruitzicht in 20 nieuwe landen, van IJsland en Nepal tot Cuba.

 

Plaats op:
Datum: 7 december 2016
Gerelateerde artikelen  
26-06-2010 Nieuws Marriott wil verdubbelen in Europa
18-11-2015 Nieuws Marriott en Starwood grootste hotelketen ter wereld
22-05-2007 Nieuws Mariott International bestaat 80 jaar: feest in Renaissance Amsterdam Hotel
05-07-2007 Nieuws Hilton Hotels overgenomen door Blackstone voor 26 miljard dollar
09-05-2007 Nieuws Small Luxury Hotels verkozen tot nummer 1 "Luxury Brand"
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,7 seconden.