Nieuws  
 

Obsession Evenementen & Communicatie introduceert Event Credits, een loyaliteitstegoed voor vaste opdrachtgevers, die naast de organisatie van een compleet evenement ook tijdelijk extra capaciteit en expertise van Obsession kunnen gebruiken.

Marketing- en communicatieafdelingen zijn het epicentrum van strategie, planning en het uitvoeren van allerlei grote en kleine projecten. Daarbinnen komt het vaak voor dat er ‘nog even’ een draaiboek gemaakt moet worden, dat er sprekers nodig zijn of dat een twitterdesk bemand moet worden. “Dit soort vragen krijgen wij zo vaak”, zegt directeur Gerben Plasmeijer, “dat we dit signaal uit de markt met een nieuwe dienst willen beantwoorden: Event Credits.”

Prepaid abonnement

“Het werkt als een prepaid abonnement”, legt Plasmeijer uit. “Als opdrachtgever bepaal je zelf voor welk bedrag je Event Credits bij ons afneemt. Daarbij maken we onderscheid tussen Projectmanagement en Creatie & Advies. Het eerste gaat bijvoorbeeld om het zoeken naar een geschikte locatie, contact onderhouden met leveranciers of tijdelijk een ervaren eventmanager op locatie inzetten. Bij Creatie & Advies gaat het om brainstormsessies, co-creatie en denkt een strateeg van Obsession mee over hoe je inhoud naar vorm kunt vertalen.”

Aantrekkelijk geprijsd

De Event Credits zijn aantrekkelijk geprijsd en worden voordeliger naar mate je meer Event Credits aanschaft. Plasmeijer: “Ze komen echter nooit in de plaats van een evenement van A tot Z, wat onze core business is en blijft, maar gelden voor alle ‘tussendoor’-vragen. Omdat er al een klantrelatie en vertrouwensbasis is, kan een Obsession-professional heel snel meedraaien en staat ons hele netwerk tot de beschikking.”

Ontmoetingen met nóg meer impact

Obsession werkt op het snijvlak van evenementen én communicatie. We zien het als een uitdaging om de inhoud van de opdrachtgever te vertalen naar de juiste vorm. Of dat nu een groot internationaal congres is voor het EU-voorzitterschap, een productintroductie van Peugeot of een personeelsevenement voor Tommy Hilfiger. De ontmoeting tussen mensen staat altijd centraal.

Plaats op:
Datum: 29 november 2016
Gerelateerde artikelen  
19-12-2017 Nieuws Obsession werkt samen met bol.com, Royal Schiphol Group en RDW
06-07-2016 Nieuws 18 conferenties met een unieke aanpak tijdens Nederlandse EU-voorzitterschap …
28-06-2008 Nieuws Exclusieve masterclasses Live Communicatie bij Obsession
22-02-2009 Nieuws Obsession presenteert Hoogleraar Ed Peelen voor Masterclass
22-02-2017 Nieuws Nieuwsflitsen - februari 2017 (2)
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,69 seconden.