Nieuws  

Per 1 november gaat Citymarketing Amersfoort samenwerken met LinkedIn, het grootste sociale netwerk voor professionals. Citymarketing zet in op een grootschalige campagne gericht op congres- & evenementorganisatoren en potentiële bedrijven om zich te vestigen in de stad. ‘Zakelijk gezien heeft de stad veel te bieden en dat willen we bij meer mensen onder de aandacht brengen, vandaar dat we de samenwerking met LinkedIn hebben gezocht’, aldus online marketing specialist Nico de Jong.


Citymarketing laat zich al meerdere jaren online zien, onder andere via Facebook, Instagram en Youtube. Vorig jaar is daar ook LinkedIn bij gekomen en volgens de organisatie is het nu tijd om een volgende grote stap te zetten op dit sociale medium.

Hoogopgeleid talent, centrale ligging en beste woonstad

De Jong: ‘In de campagnes via LinkedIn willen we onze kennis delen en benadrukken waar de sterke punten van Amersfoort liggen. De stad heeft bijvoorbeeld bovengemiddeld veel talentvolle jonge en hoogopgeleide inwoners, is centraal gelegen en goed bereikbaar en komt keer op keer hoog in de ranglijsten voorbij. Al twee jaar op rij is Amersfoort bijvoorbeeld door Elsevier uitgeroepen tot beste woonstad van steden met meer dan 100.000 inwoners. Voor bedrijven ontzettend belangrijk om te weten zodat zij op de korte of lange termijn voor Amersfoort kiezen.’

Meer informatie over de samenwerking is te vinden op www.citymarketingamersfoort.nl.

Plaats op:
Datum: 20 oktober 2016
Bron: Locatie Amersfoort
Gerelateerde artikelen  
07-12-2016 Nieuws Doeltreffende aanpak Citymarketing Amersfoort
09-01-2017 Nieuws 2016 opnieuw goed campagnejaar voor Citymarketing regio Amersfoort
26-07-2016 Nieuws Tweede kwartaal 84% meer bereik voor Citymarketing
19-07-2017 Nieuws Recordbereik voor campagnes Citymarketing Amersfoort
11-04-2016 Nieuws Citymarketing Amersfoort gaat samenwerking aan met HotelSpecials.nl
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,68 seconden.