Nieuws  
 

Het ‘Association Meetings Programma’ (AMP) is ICCA’s nieuwe jaarlijkse event, waar ICCA leden, vertegenwoordigers van internationale associaties en topdeskundigen van elkaar zullen leren over het bidproces en de beslissingsprocedure, alsmede het ontwerpen, organiseren en promoten van internationale associatie congressen. De eerste bijeenkomst vindt plaats van 4-7 juli 2016 in Stavanger.

Dit nieuwe programma vervangt het oude ‘Research, Sales and Marketing Programma’ (RSMP), dat alleen toegankelijk was voor leden van ICCA (International Congress & Convention Association).

ICCA’s CEO Martin Sirk over waarom dit nieuwe event is ontstaan: “Succes in de toekomstige meeting industrie is in toenemende mate afhankelijk van de mogelijkheid tot het sluiten van nieuwe partnerschappen en samenwerking met klanten en andere leveranciers. Om te voorkomen dat wij vast komen te zitten in de commodity markt, waar lage kosten en gestandaardiseerde service de norm is, moeten ICCA leden nieuwe vaardigheden leren en nieuwe business concepten toepassen. Daarnaast moeten de associations executives, om de vaak ambitieuze ROI doelstellingen van meetings te halen, leren om constructieve relaties op te bouwen met stakeholders zoals destinations marketeers, locaties, PCO's en vliegtuigmaatschappijen. AMP heeft als doel om deze partijen dichter bij elkaar te brengen. Om aan wederzijdse verstandshouding van doelen en bedrijfscultuur te bouwen; om nieuwe manieren van werken met elkaar te identificeren; om ideeën te genereren die de effectiviteit en waarde van de meetings verbeteren.“

"AMP is geen nieuw concept, gaat Martin Sirk verder. Al vele jaren organiseren we een event dat is gelinkt aan IMEX in Frankfurt genaamd ICCA ‘Association Expert Seminar’ (AES). Dit event is enorm populair en heeft bijna altijd een wachtlijst. Het brengt 20 associations executives en 40 ICCA leden bij elkaar, voor een reeks van discussies en andere zaken met wederzijds interesse. AMP kan beschreven worden als de super versie van AES!”

“Het zal een groter vermogen hebben; meer verdiepende educatieve sessies; zwaardere groepsopdrachten; meer kans tot persoonlijk advies en inspirerende meeting concepten. Het is belangrijk om aan te geven dat dit geen workshop of en hard sales event is: de nadruk ligt sterk op educatie, wederzijds begrip en relaties opbouwen.”

ICCA leden en association executives kunnen zich binnenkort aanmelden via deze link.  

Plaats op:
Datum: 2 maart 2016
Gerelateerde artikelen  
29-08-2007 Nieuws Sterk workshop programma zorgt voor record deelname op ICCA congres
24-10-2019 Nieuws ICCA lanceert nieuw platform voor association executives
07-05-2013 Nieuws ICCA lanceert nieuwe tool voor internationale associatie meeting planners
19-01-2010 Nieuws ICCA verrijkt congresdata met UIA-informatie
19-03-2007 Nieuws ICCA verhuist naar nieuw hoofdkantoor in Amsterdam
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,61 seconden.