Nieuws  
 

The Hague Convention Bureau (THCB) lanceert zijn nieuwe merkidentiteit ter ondersteuning van de nieuwe strategie voor de komende 5 jaar. Belangrijkste doelstelling van deze strategie is om Den Haag uit te laten groeien tot een van ’s werelds top 50 bestemmingen voor zakelijke evenementen. THCB streeft ernaar om Den Haag tot de tweede stad van Nederland te maken als het gaat om het organiseren van internationale bijeenkomsten en congressen.

Stad van Recht en Vrede

Dankzij haar unieke reputatie en geschiedenis als de internationale stad van Vrede en Recht, is Den Haag een betekenisvolle plaats waar organisaties bijeenkomen, kennis delen en vooruitgang boeken. 

De nieuwe merkidentiteit bouwt voort op deze infrastructuur van internationale kennis. Den Haag is een plek waar internationaal onderzoek, expertise en actie op allerlei gebieden samenkomen. De stad beschikt over een immens menselijk en intellectueel kapitaal, dat zich grotendeels binnen de vele toonaangevende openbare en particuliere organisaties bevindt die er gevestigd zijn. Dit maakt Den Haag tot een internationale hub voor sectoren als vrede en recht, financiën en juridische zaken, informatietechnologie, energie en hernieuwbare energiebronnen, en veiligheid.

Kennishub

“Den Haag heeft een unieke positie voor het organiseren van spraakmakende evenementen”, aldus Karsten Klein, wethouder van Den Haag. “Door de aanwezigheid van talloze internationale bedrijven en instellingen, R&D-centra en onderwijsinstellingen is de stad een echte kennishub en vormt zij een uitstekende basis voor ontwikkelingsgerichte discussies. De stad biedt een grote verscheidenheid aan moderne congreszalen, hotels en andere ondersteunende faciliteiten.”

“The Conference, The Hague”

THCB’s nieuwe merkidentiteit en de unieke positie van de stad zijn ingekapseld in het motto “The Conference, The Hague”.
“The Hague valt op als stadsnaam vanwege het voorvoegsel ‘The’”, vertelt Michael Wallis, creative director van branding bureau Corke Wallis. “Het merkconcept maakt hiervan gebruik om de unieke sterke punten die Den Haag tot een moderne bestemming voor internationale evenementen maken, te onderstrepen.”

“‘The’ straalt kwaliteit uit. Niet a conference – The Conference. Om resultaten te kunnen leveren moet elk aspect van een evenement of congres van topklasse zijn – zonder zwakke schakels. Den Haag levert op elk punt topkwaliteit: het hotel, het diner, het netwerk, de locaties, de kennis, het debat, het resultaat.”

“Wij zijn erg blij met een merkidentiteit die een beeld schept van de stad als een aantrekkelijke ontmoetingsplek die een
toegevoegde waarde creëert voor de opdrachtgever van de bijeenkomst,” legt Nienke van der Malen, directeur van THCB, uit. “Het gaat niet alleen om Den Haag en haar oneindige mogelijkheden, maar om wat de stad voor jouw congres kan betekenen en om de meetbare resultaten die je na afloop meeneemt. Den Haag biedt een toegevoegde waarde met de kennis en expertise waarover de stad beschikt.”

Bron: verkeersbureaus.info

Plaats op:
Datum: 17 februari 2016
Gerelateerde artikelen  
21-03-2018 Nieuws Den Haag versterkt haar positie als MICE-bestemming
07-11-2017 Nieuws The Hague Convention Bureau genomineerd European Excellence Award
01-02-2018 In the spotlight Den Haag verwelkomt European Conference on General Thoracic Surgery in 2020
01-06-2016 Nieuws Den Haag stijgt op de ICCA-ranglijst tot in de top 3 van meest bezochte congressteden …
30-09-2016 Nieuws Den Haag en Rotterdam winnen Award voor beste zakelijke bestemming op korte …
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,69 seconden.