Nieuws  
 

Partner- en sponsorships met mediabedrijven zijn voor ondernemingen een interessante vorm van marketing. Dat zegt Erwin van Lambaart, algemeen directeur van Stage Entertainment Nederland. Sponsors en partners hebben grip op de productie, voorstellingen zijn mooie gelegenheden om key accounts of personeel mee naartoe te nemen en fabrikanten kunnen samplen in de pauzes.

Door het versnipperde medialandschap is het voor adverteerders moeilijk keuzes te maken, aldus Lambaart. Samenwerking in de vorm van sponsoring of partnership is een goede manier om te communiceren met klanten, consumenten of personeel. Stage Entertainment Nederland bezit de Theaterfabriek Amsterdam, het Fortis Circustheater, het Beatrixtheater en het VandenEnde Theater. Stage Entertainment is verantwoordelijk voor het gehele proces, van gebouwexploitatie tot kaartverkoop.

Voor 2008 wordt verwacht dat in Nederland 3,2 miljoen mensen een musical zullen bezoeken. Daarvan zullen er 2 miljoen naar de voorstellingen van Stage Entertainment gaan. De Nederlandse divisie is onderdeel van Stage Entertainment International, dat in negen landen 5.000 medewerkers telt. Daarmee wordt jaarlijks zo`n 600 miljoen euro omgezet.

Bron: Marketing Tribune

Plaats op:
Datum: 23 februari 2008
Gerelateerde artikelen  
09-01-2008 Nieuws NH Hotels en Stage Entertainment Top Werkgevers 2008
17-04-2019 Nieuws On the Move - april 2019 (2)
06-04-2007 Nieuws Wethouder Frits Huffnagel reikt Haagsch Jantje uit aan Michiel Smilde
02-09-2008 Nieuws Bestedingen in sponsoring blijven stijgen
19-09-2018 Nieuws Nieuwsflitsen - september 2018 (2)
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,75 seconden.