Nieuws  
( * ) Verplichte Velden
U kunt een bekende attenderen op het artikel. Geef het e-mailadres op van degene aan wie u de link wilt sturen. Daarbij kunt u, als u dat wilt, een commentaar schrijven.
E-mailadres van geadresseerde:*
Uw e-mailadres:*
Commentaar:
Verificatie:*
Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.
 

Narrowcasting is volop in ontwikkeling en de eerste stappen om deze techniek in ons dagelijks leven in te bedden zijn genomen. Doormiddel van Digital Signage en Instore Media in bijvoorbeeld fastfoodketens, pompstations, publieksruimten en het retailkanaal is de belangrijke basis gelegd om de komende jaren verder aan de slag te gaan met Narrowcasting – het communiceren van specifieke informatie voor een specifieke doelgroep op de juiste tijd en op de juiste plaats.

Narrowcasting behelst meer dan het plaatsen van schermen, het aanleggen van netwerken en het maken van programma’s en advertenties. Daadwerkelijke Narrowcasting vereist een verdieping in de te bereiken doelgroep en heeft als voorwaarde dat je de doelgroep kent en weet wat deze beweegt (en niet op de laatste plaats; waar en wanneer!). Hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment en met de juiste boodschap? En wanneer creëer je doelgroepinteractie in plaats van doelgroepirritatie?

Tijdens het Congres Narrowcasting 2008 op 26 maart brengt Heliview een actueel en inhoudelijk programma en wordt u in één dag op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen rondom Narrowcasting. Meld u vandaag nog en mis dit congres niet!

Narrow-casting wordt nu nog voornamelijk geassocieerd met de retailbranche, maar ook in de congres- en vergaderbranche zal het een rol gaan spelen, gezien de vele mogelijkheden die een dergelijke methodiek biedt voor organisatoren én accommodaties. Informatiestromen, boodschappen, promotionele en commerciële inhoud kunnen hand-in-hand gaan. Wilt u er meer over weten, dan is dit congres een prima gelegenheid.
Een van de sprekers dit jaar is Bram Nauta, directeur/eigenaar van Nauta Business Events.


Ga naar de website van organisator Heliview voor meer informatie

Plaats op:
Datum: 26 februari 2008
Gerelateerde artikelen  
14-04-2007 Nieuws RAI komt met wereldprimeur: RAI Live!
02-06-2009 Nieuws Heliview Conferences biedt garantie op leads
25-10-2013 Nieuws NBTC ontwikkelt paspoorten voor doelgroep
18-05-2007 Nieuws Partnership Jaarbeurs Utrecht en KPN
23-03-2017 Nieuws Zeven experts vertellen ‘what’s now and next’ voor congressen
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,6 seconden.