Nieuws  

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) lanceert een nieuwe campagne ter promotie van de Nederlandse iconen. De campagne ‘Faces of Holland' vertelt het inspirerende verhaal achter de typisch Nederlandse iconen zoals tulpen, fietsen en de Nederlandse grachten. De campagne benadrukt de diversiteit van Nederland als vakantieland en congresbestemming door iconen met het heden te verbinden.

VERBINDING VERLEDEN MET HEDEN
De campagne richt zich op first time visitors. Deze bezoekers associëren Nederland veelal met klassieke iconen zoals molens, tulpen en kaas. De campagne haakt daarop in en laat de iconen op een nieuwe manier zien. Het verbinden van verleden en heden staat centraal binnen de campagne. Op de website  ziet de bezoeker korte filmpjes die het verhaal achter een icoon vertellen, ondersteund met content, beeld en praktische informatie.

OOK VOOR CONGRESORGANISATOREN
Deze fimlpjes kunnen ook prima gebruikt worden door organisatoren van congressen om een beeld te geven van de congresdestinatie op bijv. de congreswebsite. Door deze videobeelden te gebruiken wordt de website verlevendigd en kan op een leuke manier de promotie van het congres ondersteund worden.

SAMENWERKING SLEUTEL TOT SUCCES
Zoals gebruikelijk in Holland-marketing wordt ook binnen deze Faces of Holland-campagne samengewerkt met Nederlandse maar ook buitenlandse partijen zoals lokale bookingsplatforms en vervoersorganisaties. Dit past binnen de strategie van het NBTC om zo veel mogelijk relevante (inter)nationale partners en middelen te bundelen om de marketingkracht voor de bestemming Nederland te vergroten.

 

Plaats op:
Datum: 14 september 2012
Gerelateerde artikelen  
31-05-2013 Nieuws Faces of Holland: iconencampagne levert mooi resultaat
20-02-2018 Nieuws Nieuwe campagne voor Nederland als zakelijke bestemming: #likeholland
25-10-2011 Nieuws Meet Mr Holland: Nieuwe campagne voor Nederland als zakelijke bestemming
17-05-2018 Nieuws NBTC lanceert campagne om Nederland als zakelijke bestemming te promoten
27-06-2012 Nieuws Stedencampagne zorgt voor extra bezoekers en bestedingen in Nederland
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,59 seconden.