Nieuws  
 

          Uit een een infographic van Olery, Nederlandse leverancier van een reviewoplossing voor de hotelbranche, blijkt dat bijna de helft van reizigers een hotel niet boeken als er geen reviews bij staan. Ruim tachtig procent vindt reviews van reizigers belangrijk en bijna de helft van de ondervraagden plaatst een review na een hotelbezoek. TripAdvisor is de meest gebruikte website om reviews te plaatsen.

Bijna de helft van reizigers zal een hotel niet boeken als er geen reviews over zijn. Dit blijkt uit een infographic van Olery, Nederlandse ontwikkelaar van een oplossing waarmee hotels in gesprek moeten kunnen gaan met gasten via reviews. Van de respondenten plaatst 46 procent wel eens een review over een hotel en 81 procent geeft aan dat reviews erg belangrijk zijn.
 
Vrouwen schrijven vaker een review dan mannen. Ook zijn vrouwen positiever. Zij geven gemiddeld een 8,5 aan hotelaccommodaties en mannen geven gemiddeld een 7,8. Mensen in de leeftijd 35 tot 49 jaar geven met 49 procent het vaakst een review. Ook de leeftijdsgroep 25 tot 34 is met 30 procent ook erg actief in het plaatsen van reviews.
 
TripAdvisor is op dit moment de website met de meeste (zestig miljoen) reviews. Hotelwebsite Booking.com staat op de tweede plek met 14.390.000 miljoen reviews. Uit de infopgraphic   blijkt dat op dit moment ruim twintig procent van de mensen met een smartphone hotelreviews lezen vanaf hun mobiel.

Bron: Customertalk. nl

Zie ook

Plaats op:
Datum: 25 juli 2012
Gerelateerde artikelen  
16-11-2017 Nieuws MeetingReview introduceert Quick Reviews voor partners
26-09-2013 Nieuws MeetingroomReview: Nieuwe reviewsite voor Nederlandse congres en vergadermarkt …
26-02-2018 Nieuws Transparante reviewscore? MeetingReview heeft de primeur!
14-02-2018 Nieuws Deskbookers & MeetingReview gaan samenwerking aan
05-06-2013 Nieuws HOSTA 2013: Hotelmarkt stabiel ondanks stijging aanbod
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2020 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,56 seconden.