Nieuws  

Unieke dinerervaring ‘Buitengewoon in het Land' ook in 2012 aangeboden door Grand Catering - Spreken voor meeting professionals - Securitas ontvangt keurmerk Evenementenbeveiliging - Schiphol start met (e-)Business taxi - Maastricht zet TEFAF in voor site visit buitenlandse meeting planners - Meetingselect bestaat 5 jaar


Unieke dinerervaring ‘Buitengewoon in het Land' ook in 2012

Tijdens de zomermaanden trekt ‘Buitengewoon in het land', het unieke restaurant zonder muren, voor de tweede maal door Nederland. Initiatiefnemer Grand Catering heeft de nieuwe locaties waar ‘Buitengewoon in het land' neerstrijkt inmiddels bekend gemaakt: middenin de natuur van de Oostvaardersplassen, op het dak van een Amsterdamse stadsboerderij, tussen de Baambrugse biggen op de Lindenhoff en te midden van druivenranken in een Zeeuwse wijngaard.

Door de bijzondere setting in de natuur kom je als gast van ‘Buitengewoon in het land' letterlijk in contact met de omgeving waar je eten vandaan komt. Dit gebeurt ook door de ingrediënten waarmee gekookt wordt en de gesprekken met de producenten die tijdens het diner aanschuiven. Die factoren dragen allemaal bij tot een omgeving waar memorabele ontmoetingen kunnen plaatsvinden.
‘Buitengewoon in het land' richt zich op gasten die deze unieke ervaring met familie of vrienden willen meemaken.

Prima geschikt voor zakelijke groepen

Doordat de tafel deze zomer langer op één locatie staat, is het ook prima mogelijk om zakelijke groepen deze unieke ervaring te bieden. Klik hier voor meer informatie over besloten diners.

 



Spreken voor meeting professionals

Attentie voor alle sprekers! Meeting Professionals International (MPI) is op zoek naar sprekers voor de European Meetings and Events Conference 2013.
Ben jij geïnteresseerd om te spreken voor een internationale groep Meeting Planners? Ben jij in staat jouw presentatie in het Engels te geven en denk je een sessie voorstel in te kunnen dienen dat uniek is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer nu en dien je voorstel on-line in.


Securitas ontvangt keurmerk Evenementenbeveiliging

Evenementenbeveiliging is binnen de particuliere beveiliging een specifieke dienstverlening. Het keurmerk zorgt voor meer kwaliteit en een betrouwbare dienstverlening in de evenementenbranche. Na een uitgebreide positieve audit van DEKRA heeft De Nederlandse Veiligheidsbranche het certificaat keurmerk Evenementenbranche uitgereikt aan Securitas.

Hiermee bewijst Securitas van onderscheidende waarde te zijn in de evenementenbeveiliging. Marcel Reith, Product Manager Events & Entertainment: "Het keurmerk laat niet alleen aan de buitenwereld zien dat we onze bedrijfsvoering professioneel georganiseerd hebben en dus een kwalitatieve en betrouwbare partij zijn. Het is ook een duidelijk signaal dat we als organisatie actief bezig zijn om 24/7 aan onze klanten een optimale dienstverlening te garanderen."

Binnen de evenementenbranche heeft Securitas ruime kennis en ervaring en levert hierin adequate totaaloplossingen om veiligheid te realiseren. Activiteiten richten zich op de inzet van evenementbeveiligers, event hostesses en brandwachten tot hondenteams en technische systemen. Securitas is onder andere betrokken bij de veiligheid van grote evenementen als de Nijmeegse vierdaagse, Marathon van Rotterdam en Floriade 2012 en is tevens huisleverancier van RAI en Jaarbeurs Utrecht.


Schiphol start met (e-)Business taxi
Zakenreizigers kunnen naar en van Schiphol met gereserveerde taxi

Amsterdam Airport Schiphol heeft vandaag de Schiphol Business Taxi geïntroduceerd én een groene, elektrische variant, de E-Business Taxi. De Schiphol Business Taxi is een luxueuze taxi die speciaal is ontwikkeld voor zakenmensen om hun vliegreis in 'business class' stijl te beginnen of te eindigen.  De Schiphol Business Taxi is een variant op de al vele jaren succesvolle Schiphol Travel Taxi. Beide vervoersproducten zijn ondergebracht in een samenwerkingsverband tussen de Schiphol Group en Connexxion.

De Schiphol Business Taxi is tot 4 uur voor vertrek te reserveren en vervoert haar passagiers vanaf elke locatie in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. De Schiphol Business Taxi biedt extra services, zoals begeleiding van- en naar de gate en een 'check- in assistance'. Deze begeleidt de zakenman of -vrouw bij het boeken en inchecken.

Met de introductie van de eerste e-Business Taxi's  is een groen alternatief beschikbaar voor de zakelijke markt. De Schiphol e-Business Taxi rijdt 100% elektrisch en heeft een actieradius van ongeveer 100 kilometer. Hierdoor is deze taxi uitstekend geschikt voor kort zakelijk vervoer tussen Schiphol en bijvoorbeeld het centrum van Amsterdam en de Zuid-as. De 'groene variant' heeft als extra faciliteit ook wifi aan boord. In een later stadium wordt wifi ook in alle Schiphol Business Taxi's ingebouwd.


Maastricht zet TEFAF in voor site visit buitenlandse meeting planners

Op zondag 25 en maandag 26 maart bezochten 33 (inter)nationale organisatoren van zakelijke bijeenkomsten Maastricht & regio. Zij waren uitgenodigd door het Maastricht Congres Bureau, dat TEFAF een uitgelezen moment vond om Maastricht & regio en de mogelijkheden voor congressen en vergaderingen aan hen te laten zien.

‘Tijdens de internationale kunst- en antiekbeurs The European Fine Art Fair (TEFAF) is Maastricht & regio nóg mooier. Vandaar dat we blij zijn dat we zo veel gasten mogen verwelkomen voor deze site visit. Uiteraard bezoeken we TEFAF vandaag, maar dat is slechts een onderdeel van het programma. Als de planners morgenmiddag Maastricht verlaten, hebben ze diverse locaties gezien, de sfeer en het regionale eten geproefd en een voorbeeld van een teamevenement beleefd,' aldus Tamara Piatkiewitz-Weide van het Maastricht Congres Bureau tijdens de visit.


Meetingselect bestaat 5 jaar

Deze maand viert Meetingselect haar 5e verjaardag. Meetingselect ging 5 jaar geleden online met Meetingselect.com, de zelfboekingtool voor vergaderingen met meer dan 74.000 vergaderlocaties wereldwijd. In vijf jaar tijd is Meetingselect flink gegroeid en via de populaire website kunnen meeting planners eenvoudig online hun vergaderaanvragen naar de locaties van hun keuze kunnen sturen.

"5 jaar geleden is het idee ontstaan een oplossing te bieden aan inkopers van bedrijven om grip te krijgen op alle vergaderkosten én sturing te kunnen bieden naar voorkeursleveranciers. Tegelijkertijd wilden wij een oplossing voor secretaresses zodat zij veel tijd konden besparen met het zoeken naar de meest ideale vergaderlocaties, waarbij zij ook het directe contact met de locaties konden behouden én eenvoudig verschillende offertes konden vergelijken'', aldus Anouk Roohé, medeoprichter en Managing Partner van Meetingselect. ‘'Deze wensen hebben wij gecombineerd in één webapplicatie Meetingselect.com. Dat wij 5 jaar later zo'n mooie klantenportfolio en een dergelijke groei doormaken, daar hebben wij alleen van kunnen dromen. Wij zijn dan ook erg trots op ons team dat zij al die jaren zo klantvriendelijk en met plezier onze plannen en prognoses ten uitvoering brengen''.

Plaats op:
Datum: 28 maart 2012
Gerelateerde artikelen  
17-10-2009 Nieuws Nationale en Internationale meeting planners bezoeken Maastricht
09-10-2009 Nieuws Nationale en international meeting planners op bezoek in Maastricht
27-08-2012 Nieuws De vergaderweek: vergaderen met 50% korting
14-10-2008 Nieuws Maastricht laat meeting planners verrassende kanten van de stad zien
12-11-2007 Nieuws Meetingselect en Holiday Inn Amsterdam Schiphol organiseren ‘Meetingselect …
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,77 seconden.