Nieuws  
 

Social media is hot, zeker voor events. Vorige week zagen we de lancering van het Handboek Social Media voor congressen, een initiatief van De Ondernemers, nu is het het Duitse Amiando (een aanbieder van event registratie en ticketing software) die een whitepaper maakte, dat organisatoren moet helpen Facebook effectiever in te zetten voor de marketing van hun events.

Volgens de statistieken die Amiando in de whitepaper toont is social media voor 78 procent van de organisatoren inmiddels (zeer) belangrijk als marketingtool voor hun events.

Fan Page en Event
Via een praktische how-to uitleg geven ze handige tips voor het opzetten van een Facebook Fan Page en een Facebook Event, inclusief advies voor welk type events dit het meest geschikt is. Ook gaan ze in op het gebruik van Facebook ads specifiek voor je event.
Met hun tips zal je meer publiciteit voor je event kunnen behalen op Facebook en dus je eventmarketing succesvoller maken. En dat tussen al die tips ook vooral de praktische koppeling met hun eigen systeem benadrukt wordt nemen we graag voor lief.

Het whitepaper kan gratis gedownload worden via de onderstaande link (je wordt wel gevraagd je contactgegevens in te vullen):
http://info.amiando.com/facebook-marketing-for-events

Plaats op:
Datum: 17 maart 2012
Gerelateerde artikelen  
17-05-2019 Nieuws Eventbrite maakt nieuwe ticketing functionaliteit voor evenementen op Facebook …
13-03-2012 Nieuws Social media voor congressen, zo doe je dat (#smvc)
05-08-2013 Nieuws KLM nummer 1 in de wereld met facebook helpdesk
19-04-2011 Nieuws NBTC en Facebook Places slaan handen ineen
08-10-2012 Nieuws How Can I Be Social (HCIBS) brengt Social Media tot leven op IMEX America
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,6 seconden.