Nieuws  

Zintuigen worden geprikkeld tijdens nieuwe studiedagen

Inspireren, verrassen en ervaren. Dat zijn de belangrijkste ingrediënten van de nieuwe ‘Realtime Rotterdam' studiedagen van Rotterdam Marketing. Meetingplanners worden aan de hand van de vier thema's ‘Meetings aan de Maas', ‘Rotterdam kleurt groen', ‘De architectuur van vergaderen' en ‘Rotterdam under the Stars' meegenomen naar bijzondere plekken in de stad, waarbij locaties hun mogelijkheden niet alleen op creatieve wijze laten zien, maar meer nog laten ervaren.

De Rotterdamse studiedagen zijn onder veel meetingplanners een bekend fenomeen. In korte tijd worden diverse locaties bezocht en wordt er een goede indruk verkregen van de stad zelf. ‘Realtime Rotterdam' gaat nog net een stapje verder. Naast de praktische informatie die wordt gegeven aan de hand van locatiebezoek, zullen deelnemers hier ook daadwerkelijk zien, horen, proeven, ruiken of voelen wat de talrijke mogelijkheden zijn.

 

"Bij het organiseren van meetings en events draait het steeds meer om het leveren van maatwerk en het creëren van beleving. Met onze nieuwe ‘Realtime Rotterdam' studiedagen spelen we hierop in door de meetingplanner zelf te laten ervaren wat er hier allemaal mogelijk is. Anders dan voorheen maken we ons programma nu slechts in grote lijnen vooraf bekend en verrassen we de deelnemers juist gaandeweg met bijzondere invalshoeken. Hiermee hopen we de meetingplanners niet alleen te informeren, maar veel meer nog te inspireren voor een toekomstig event in Rotterdam", aldus Sharona Fens, medewerker relatiemarketingactiviteiten Rotterdam Marketing.

Vier thema's
De ‘Realtime Rotterdam' studiedagen worden vier keer per jaar georganiseerd binnen verschillende thema's. De eerste vindt dit jaar plaats op donderdag 15 maart en staat in het teken van ‘Meetings aan de Maas', waarbij bijzondere locaties op of aan de Maas de revue passeren. Op 19 april komen een tal van architectonische hoogstandjes aan bod tijdens
‘De architectuur van vergaderen', waarna op 10 mei het duurzame aspect wordt belicht in ‘Rotterdam kleurt groen'. De laatste studiedag vindt plaats op 1 november. Tijdens het avondprogramma ‘Rotterdam under the Stars' wordt kennisgemaakt met de mooiste locaties na zonsondergang met veelal prachtig uitzicht op de Rotterdamse skyline.

Key to Rotterdam
Meetingplanners ontvangen deze week een persoonlijke uitnodiging in de bus samen met een ‘key to Rotterdam'. Deze sleutel, die dient als deelnamebewijs, biedt tevens kans op een mooie Rotterdam prijs. Slechts één sleutel zal tijdens de studiedagen de ‘key tot Rotterdam' blijken te zijn. De eigenaar hiervan wint een volledig verzorgd arrangement in Rotterdam voor twee personen.

Aanmelden
Ben jij meetingplanner en heb je geen sleutel en/of uitnodiging ontvangen, maar wil je wel graag deelnemen aan Realtime Rotterdam? Neem dan contact op met Sharona Fens via s.fens@rotterdam-marketing.nl, of via 010 - 205 15 00.

Plaats op:
Datum: 7 februari 2012
Gerelateerde artikelen  
29-04-2011 Nieuws Meer beleving en interactie tijdens de Rotterdamse Studiedagen
10-10-2009 Nieuws Studiedag " Zakelijk Vermakelijk" van Rotterdam Marketing groot succes!
09-05-2007 Nieuws Rotterdam organiseert studiedagen voor organisatoren van zakelijke evenementen …
24-01-2008 Nieuws Marianne Klein vetrekt als Directeur Rotterdam Marketing
29-03-2007 Nieuws GT Rotterdam Centre nu grootste hotel van Rotterdam
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
ソス 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,85 seconden.