Nieuws  
 

Van 1 mei t/m 31 oktober 2010 vond in Shanghai de World Expo plaats. Maison van den Boer verzorgde in opdracht van de EVD, het agentschap van het ministerie van Economische Zaken, gedurende de gehele looptijd de catering en hospitality in het Nederlands paviljoen Happy Street.

Met méér dan 73 miljoen bezoekers overtrof deze editie al haar voorgangers. Met 8,5 miljoen bezoekers is Happy Street tevens één van de best bezochte paviljoens van de gehele Expo.

Gedurende de gehele periode zijn in opdracht van de EVD voor Maison van den Boer circa 300 medewerkers actief geweest ten behoeve van de catering in Happy Street. Ons team was opgebouwd uit : projectmanagers, koks, bedieningsmedewerkers en een groot aantal trainees (een belangrijk stageproject waarbij ca. 150 Nederlandse en 150 Chinese studenten betrokken waren).

Maison van den Boer verzorgde de catering in VIP-lounge/restaurant De Kroon van het Nederlands Paviljoen. Hier werden enkele duizenden VIP-gasten, hoogwaardigheidsbekleders en leden van Het Koningshuis ontvangen om te genieten van heerlijke Hollandse specialiteiten met een Chinese ‘touch'. Daarnaast verzorgde Maison van den Boer de bijzonder vormgegeven publiekscatering.

Samen met evenementenmarketingbureau De Vries en Partners GmbH en zusterbedrijf DVP China, die verantwoordelijk waren voor het totale venue management van het Nederlandse paviljoen, heeft Maison van den Boer het management gevoerd op food & beverage-service in het paviljoen.

De EVD meldt dat Maison van den Boer e.e.a. naar haar volle tevredenheid heeft uitgevoerd voor die partijen uit de publieke en particuliere sector, die voor hun business-to-business activiteiten gebruik hebben gemaakt van het Nederlands paviljoen.

Enkele facts and figures:
Zaterdag 16 oktober 2010 was met circa 80.000 bezoekers de drukste dag in Happy Street.
Maison van den Boer verkocht in de afgelopen 6 maanden 182.000 handgemaakte kroketten, 83.000 porties frietjes, 42.000 porties saté, 67.000 stroopwafels, 56.000 porties poffertjes en 36.000 stukken kaas.

 

Share |

Plaats op:
Datum: 13 november 2010
Gerelateerde artikelen  
30-11-2010 Nieuws Badge2Match wint European RFID award
25-10-2010 Nieuws Venue-viral: Evoluon in goud gehuld
16-09-2010 Nieuws Eerste Leidse Universitaire Relatiedag geslaagd
12-05-2010 Nieuws Opening World Expo 2010 Sjanghai en Nederlands paviljoen Happy Street
18-11-2010 Nieuws Europese waardering voor Hermitage, Bijenkorf en Xsaga
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,62 seconden.