Nieuws  

Ervaar het zelf tijdens de Dag van de Toegevoegde Waarde 2010

Op maandag 13 december 2010 kunnen de congresorganisatoren die deelnemen aan de Dag van de Toegevoegde Waarde 2010 zelf ervaren wat het bijzondere mymoods-concept van Jaarbeurs Utrecht inhoudt. Een reis langs de zintuigen, waarvan we je hier vast een voorproefje geven.

Hoe het begon
In 2006 introduceerde het congres- en vergadercentrum van Jaarbeurs Utrecht het inmiddels zeer succesvolle concept Meetingmoods. Een andere benadering en invulling van zaalverhuur voor vergaderingen, congressen en bijeenkomsten. Centraal in dit concept staat de hulp aan de klant om zijn of haar doelstelling te bereiken door het creëren van de juiste sfeer tijdens en rondom een bijeenkomst. Dat gebeurt aan de hand van zes verschillende meetingmoods, die aansluiten op de doelstellingen waarom mensen in deze setting samenkomen.

Inmiddels vier jaar later is de tijd rijp voor een verdiepende stap: www.mymoods.nl. Mymoods stelt klanten in staat om aan de hand van hun eigen doelstellingen de gewenste bijeenkomst op maat te maken, aan te kleden, te visualiseren en te beleven. De moodmakers van Jaarbeurs Utrecht zorgen daarna voor een succesvolle realisatie.

Unieke ontmoetingen op maat creëren
Elisabeth Matos, manager van het congres- en vergadercentrum, is de bevlogen en geestdriftige inspirator achter het nieuwe mymoods-concept. Een rol die zij eveneens vervulde bij de totstandkoming en introductie van meetingmoods. Toch is er een belangrijk verschil met vier jaar geleden. ‘De rol van de mensen van het congres- en vergadercentrum, en dan met name de moodmakers, is bij de totstandkoming van mymoods vele malen groter geweest. Dat vervult me met enorme trots. Ze hebben laten zien dat ze zelfs in een crisisjaar als 2009 de energie, creativiteit en het doorzettingsvermogen in huis hebben om weer een grote sprong voorwaarts te maken. Dat is geweldig om te ervaren en het maakt ook dat mymoods echt van ons allemaal is.'

Een bijeenkomst op maat voorbereiden en inrichten op het moment dat de klant dat wil, wanneer en waar dan ook, inclusief de zintuiglijke beleving ervan. Dat is mymoods. Nog nooit eerder vertoond in de wereld van congressen en vergaderingen. Mymoods is een innovatieve, zeer geavanceerde en uitgebreide tool die ervoor zorgt dat de klant op een uiterst gebruiksvriendelijke manier aan de hand wordt genomen in een digitale omgeving en op zoek kan naar de juiste beleving en de gewenste stemming. Vier hoofdvragen effenen voor de klant het pad naar een palet aan onbeperkte mogelijkheden.

Op maat gesneden moodboard
De vier vragen en de bijbehorende antwoordmogelijkheden zijn dusdanig geformuleerd en uitgewerkt dat de klant op basis van de eigen doelstelling en doelgroep zijn gewenste uitgangspunten zo goed en duidelijk mogelijk in kaart kan brengen. Wanneer dit gebeurt is
komt de klant terecht in de specifieke mood van zijn of haar keuze. Het aankleden en inrichten van de mood kan beginnen! De klant kan zelf kiezen wat hij wil op het gebied van zaken als zaalinrichting en -opstelling, verlichting, catering, kleur, accessoires en muziek. Het uiteindelijke resultaat is een op maat gesneden moodboard waar de klant precies kan zien hoe zijn bijeenkomst er uit komt te zien.  Alleen de geur van verse koffie moet je er nog bij denken.

Bewezen succes
Door iedereen op internet toegang te geven tot mymoods wordt de kennis, expertise en ervaring die de Jaarbeurs op dit gebied heeft voor de hele wereld zichtbaar. Een mooie maar spannende stap, vindt Elisabeth Matos. ‘Je geeft iedereen veel inzicht in wat we allemaal in huis hebben. We zetten de deur als het ware wijd open. Dat doen we vanuit onze kracht en uit de volle overtuiging dat we een prachtig concept te bieden hebben met een enorme meerwaarde voor de klant. Meetingmoods is in de afgelopen jaren ontzettend succesvol geworden omdat het concept zich in de praktijk daadwerkelijk bewezen heeft. Duizenden klanten zijn er inmiddels achter gekomen dat meetingmoods ook echt zorgt voor de realisatie van een succesvolle bijeenkomst of ontmoeting. Door altijd vanuit de doelstelling van de klant te werken is succes gegarandeerd. Mymoods sluit volledig op die gedachte aan.'

Gegarandeerd te realiseren
Mymoods zal de komende maanden worden gelanceerd door middel van een uitgebreide campagne. ‘We willen zoveel mogelijk bestaande en potentiële klanten in de gelegenheid stellen om uitgebreid kennis te maken met de mogelijkheden die mymoods hen biedt. Ik kan van alles vertellen over mymoods maar om echt goed te kunnen ervaren wat de mogelijkheden zijn moet je ermee aan de slag. Achter je pc, thuis of op kantoor, en dan maar gewoon los gaan. Die uitnodiging wil ik graag aan iedereen meegeven. Met de garantie daarbij dat we elke door de klant zelf gecreëerde ontmoeting in mymoods in de praktijk succesvol kunnen realiseren. Daar gaan we voor de volle 100 procent voor.'

Nieuwsgierig geworden naar Meetingmoods en Mymoods?
Dan hebben wij twee suggesties voor je:
Lees meer over meetingmoods en mymoods op de volledig vernieuwde website www.meetingmoods.nl
of
Ervaar zelf Mymoods en meld je aan voor de Dag van de Toegevoegde Waarde 2010

Share |

Plaats op:
Datum: 29 oktober 2010
Gerelateerde artikelen  
28-12-2006 Nieuws Jaarbeurs Utrecht brengt klanten ‘in the mood’
06-12-2010 Nieuws De passie van DvdTW spreker Marga Groot Zwaaftink
21-01-2007 Nieuws Jaarbeurs doet geurproef tijdens symposium
27-10-2010 Redactie De Dag van de Toegevoegde Waarde 2010
17-01-2007 Nieuws EventGame 2007 speelt voor Artsen zonder Grenzen in Jaarbeurs
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,76 seconden.