Nieuws  

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van CLC-VECTA - de brancheorganisatie voor de Live Communication sector - werd de nieuwe huisstijl gepresenteerd aan de leden. De bijeenkomst vond vandag plaats in het Haagse World Forum.

Vorig jaar fuseerde de CLC (zelf een fusievereniging, voortgekomen uit brancheorganisaties voor congressen en vergaderingen, beursorganisatoren en beurstoeleveranciers) met VECTA (de vereniging voor evenement en entertainment organisatoren). Na lange tijd de twee logos van de organisaties gebroederlijk naast elkaar gepresenteerd te hebben, was het nu tijd om de nieuwe eenheid ook visueel te ondersteunen.

Met het nieuwe logo onderstreept CLC-VECTA de brede dekking in de behartiging van de belangen van alle aanbieders in de Live Communication sector.

Verbeterde website
In navolging van het nieuwe beeldmerk is ook de website volledig vernieuwd. Niet alleen wordt vanaf nu de leden veel meer en makkelijkere toegang tot vakinformatie en een vereenvoudigde communicatie- en registratieprocedure geboden, de site is ook met name gericht op het bieden van een breed platform met informatie voor professionals in de sector.

Plaats op:
Datum: 8 september 2010
Gerelateerde artikelen  
16-12-2009 Nieuws CLC en VECTA samen verder
01-09-2010 Nieuws Drie nieuwe partners voor CLC-VECTA
19-01-2009 Nieuws Brancheorganisaties CLC en VECTA zoeken toenadering
24-01-2010 Nieuws Inspirerende ALV en Nieuwjaarsbijeenkomst CLC-VECTA
21-03-2018 Nieuws CLC-VECTA laat met vernieuwde website zien wie ze is en waar ze voor staat
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,75 seconden.