Nieuws  
 

Noordwijk Nights unieke spaaractie gericht op congres- en meetingboekers

Vier Noordwijkse hoteldirecteuren deelden deze week voor één keer met elkaar het bed. De heren Joost van Beek (NH Conference Centre Leeuwenhorst), Eugène de la Croix (Palace Hotel), Stephan Stokkermans (Grand Hotel Huis ter Duin) en Jaap Liethof (Hotels van Oranje) kropen gebroederlijk onder de lakens en gaven hiermee het startschot voor de campagne ‘Noordwijk Nights'.

Noordwijk Nights

De campagne is een initiatief van Noordwijk Marketing. De badplaats is al enige jaren met trots ‘tweede congresplaats van Nederland' en wil met Noordwijk Nights haar positie verstevigen en extra onder de aandacht brengen. Samenwerking is hierbij het sleutelwoord. Vier ogenschijnlijk elkaar beconcurrerende hotels werken binnen de campagne nauw samen en bieden hun zakelijke klanten gratis overnachtingen in een hotel naar keuze aan. Lars Flinkerbusch, directeur van Noordwijk Marketing: "Natuurlijk hebben de hotels allemaal hun eigen marketing & sales beleid. Maar gelukkig zien zij ook de kracht van het gezamenlijk belang: Noordwijk nog sterker op de kaart zetten. Aan deze missie werken de hotels gedreven met elkaar samen."

Spaarsysteem
Concreet komt de actie erop neer dat zakelijke klanten die in de periode van 1 november 2009 tot 1 april 2010 een vergadering, congres, evenement of andere bijeenkomst in een van de vier Noordwijkse hotels boeken, gratis Noordwijk Nights (overnachtingen) ontvangen voor de volgende bijeenkomst. Het aantal nachten is afhankelijk van de boekingswaarde van de bijeenkomst, als een soort spaarsysteem. In welk hotel de nachten worden verzilverd bepaalt de klant zelf.

Vernieuwend
Flinkerbusch: "In Noordwijk wordt enorm gepionierd op het gebied van destinatiemarketing. We zijn hier echt met vernieuwende zaken bezig. Voor zover wij weten zijn we de eerste congresdestinatie in Europa die een dergelijke samenwerking op poten zet. We verwachten met deze actie een stijging van boekingen en zullen in de toekomst de meeting- en event planners blijven verrassen. Daarnaast levert het ons in dit stadium veel energie en ideeën op voor verdergaande samenwerking."

Voor meer informatie: www.noordwijknights.com of www.noordwijk.info.

Plaats op:
Datum: 11 november 2009
Gerelateerde artikelen  
04-02-2010 Nieuws Vier hoteldirecteuren over hun gezamenlijke Noordwijk Nights
19-01-2008 Nieuws Noordwijk Marketing presenteert activiteitenplan 2008
30-11-2015 Nieuws Internationale meetingplanners na IBTM World in Noordwijk
07-12-2016 Nieuws Internationale meeting planners lopen warm voor ‘cool’ Noordwijk
01-05-2012 Nieuws Congresdestinatie Noordwijk op de kaart in London
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,69 seconden.