Nieuws  
 

Op donderdag 8 oktober 2009 organiseerde Rotterdam Marketing een informatieve dag, ook wel "Zakelijk Vermakelijk" genaamd, voor organisatoren van evenementen en congressen. 77 Professionals uit de intermediaire sector kregen in een veelzijdig en actief programma uitgebreid de kans om kennis te maken met de bekende en de nieuwe locaties van Rotterdam.

Sinds een aantal jaar organiseert Rotterdam Marketing "studiedagen". Tijdens 5 verschillende dagen krijgen organisatoren uit verschillende branches de kans om Rotterdam te leren kennen en uitgebreid de gelegenheid om onafhankelijk advies in te winnen bij de medewerkers van Rotterdam Marketing over de vele vergader- en evenementen mogelijkheden van Rotterdam.

Uniek was dit keer de opkomst van de dag. Met 77 gasten was het de grootste studiedag die ooit is georganiseerd door Rotterdam Marketing. Gedurende de dag werden Diergaarde Blijdorp (als evenementen locatie), Stroom Rotterdam, het Wereldmuseum - officiële opening na meerjarige renovatie op 10 december - , Blits Rotterdam, Restaurant MOOII, de Laurenskerk bezocht, Regardz Weena Point en Engels, Grand Cafe -restaurants- zalen. Het was een drukke, maar nuttige dag.

www.rotterdam-marketing.nl

Plaats op:
Datum: 10 oktober 2009
Gerelateerde artikelen  
01-02-2010 Nieuws Vlaamse Meeting- en eventplanners ontdekken Rotterdam
09-05-2007 Nieuws Rotterdam organiseert studiedagen voor organisatoren van zakelijke evenementen …
24-01-2008 Nieuws Marianne Klein vetrekt als Directeur Rotterdam Marketing
07-02-2012 Nieuws ‘Realtime Rotterdam' laat meetingplanners de stad ervaren
07-02-2013 Nieuws Rotterdam Marketing genomineerd voor beste congresbureau
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,67 seconden.