Nieuws  
 

NH Hoteles lanceert een wereldwijde B2B campagne, genaamd The Organizers & CO. Deze unieke campagne is speciaal gericht op het MICE segment en biedt organisatoren  vroeg-boek-kortingen tot wel 25% op diensten die klanten ruim van tevoren bevestigen.

De hotelketen wil vroege gegarandeerde boekingen belonen speelt hiermee in op de veranderende behoeften van haar klanten in het marktsegment: Meetings, Incentives, Conferences & Events.
De campagne The Organizers & CO is gericht op meer dan 100.000 bestaande klanten van de hotelketen. Deze klanten zijn allemaal gespecialiseerd in het MICE-segment, ofwel als tussenpersoon (denk aan reisbureaus, PCO's, DMC's, gespecialiseerde instellingen, incentive houses), ofwel als bedrijf. De campagne, gevoerd in gespecialiseerde media en via marktgeoriënteerde online kanalen, wordt niet alleen gelanceerd in de 22 landen waar de hotelketen actief is, maar ook in landen als Rusland, Canada, de Verenigde Staten, Brazilië en Scandinavië.

Plaats op:
Datum: 6 juli 2009
Gerelateerde artikelen  
31-05-2013 Nieuws Faces of Holland: iconencampagne levert mooi resultaat
01-12-2008 Nieuws Reisindustrie reageert op economische crisis met bijzonder campagne
15-09-2011 Nieuws Rivierenland. Zakelijk verbindt regio voor meetings en evenementen
11-11-2009 Nieuws Noordwijkse hoteldirecteuren delen bed(den)
02-11-2018 Nieuws Nieuwe campagne Holland boven Amsterdam voor Mice en Travel Trade
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,6 seconden.