Nieuws  
 

ATP, The Advanced Travel Partner was op de beurs Evenement 2007 prominent aanwezig. Zo had ATP een stand waar de aanwezigen het aantal bakstenen dat in de stand lag, konden raden. Mevrouw Dane van Fujitsu was de gelukkige winnaar van deze prijsvraag. Zij kreeg eerder deze week uit handen van Nicole Schaap, Account Manager van ATP, een reischeque overhandigd voor een reis naar architectonisch Valencia.

De achterliggende gedachte achter de bakstenenactie was een themacampagne over relatiemarketing, waarover ATP de afgelopen maanden de markt heeft geïnformeerd. ATP voorziet haar opdrachtgevers namelijk van de bouwstenen waarmee zij de relatie met hun klanten of medewerkers kunnen versterken. Van advies en communicatietools, tot realisatie en nazorg. ATP positioneert zich daarbij als conceptueel architect die helpt bij het behalen van meer rendement.

Plaats op:
Datum: 12 mei 2007
Bron: ATP Congresses
Gerelateerde artikelen  
25-03-2007 Nieuws CLC prominent aanwezig tijdens Evenement 2007
22-05-2009 Nieuws Van Eeden Evenementen verscherpt focus op interne evenementen en relatiemarketing …
27-05-2007 Nieuws Amsterdam RAI introduceert nieuwe ICT-service
18-04-2009 Nieuws Jane Booij verkozen tot Secretaresse van het Jaar 2009
04-10-2012 Nieuws Verstevigde focus op Groups & Meetings bij BCD Travel
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 1,51 seconden.